کد خبر : 1760741 | 20 خرداد 1400 ساعت 14:21 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

از مراحل آماده سازی تیم راضی هستیم؛

فاضلی: می‌خواهیم رتبه هشتمی را بهترکنیم

مربی پدیده مشهد می گوید برای موفقیت این تیم باید یک کار قوی و تیمی در سطح استان انجام شود.

فاضلی: می‌خواهیم رتبه هشتمی را بهترکنیم

به گزارش "ورزش سه"، وحید فاضلی در خصوص شرایط پدیده در وقفه لیگ و حضور در تورنمنت سه جانبه گفت: بعد از تعطیلی تقریباً هفت روزه تمرینات مان را آغاز کردیم و حدوداً بعد از ۵ روز تمرین کردن با تیم ذوب‌آهن در اصفهان بازی کردیم و دیروز هم در مقابل تیم خوب گل گهر بازی دوستانه برگزار کردیم. شرایط‌مان نسبتاً خوب است ولی هنوز به شرایط ایده‌آل قبل از بازی با گل گهر نرسیدیم و سعی می کنیم تا دو هفته آینده که بازی لیگ برتر مان برگزار می‌شود تیم را به شرایط ایده آل برسانیم. از مراحل آماده سازی مان راضی هستیم و به نسبت تعطیلی بازی‌های دوستانه بهتری برگزار کردیم.


 فاضلی ادامه داد: در آن تعطیلات متاسفانه نتوانستیم با تیم های لیگ برتری بازی های دوستانه داشته باشیم، ولی در این وقفه لیگ برتر توانستیم تاکنون دو بازی دوستانه با تیم‌های لیگ برتری برگزار کنیم و این یک نکته مثبت محسوب می‌شود.


مربی پدیده در خصوص کسب رتبه هشتمی تا به اینجای لیگ و اینکه تصورشان این است که در نهایت چه رتبه ای را به دست می آورند ادامه داد: ما الان در رتبه هشتم قرار داریم ولی رقابت نزدیک است و هر لحظه غفلت باعث می شود که جایگاه ما ۳,۴ رتبه جابجا شود و این موضوع می طلبد تمرکز بالایی داشته باشیم؛ چه در بحث آماده‌سازی و چه در بحث روحی روانی بازیکنان و این یک کار تیمی قوی را می طلبد تا بتوانیم همین رتبه هشتمی را حفظ کنیم و همینطور به رتبه‌های بالاتر فکر کنیم. تمام تلاش ما این است که به رتبه های بالاتر از هشتمی فصل را به پایان برسانیم و بازیکنان ما این توانایی را دارند.


فاضلی که در لیگ بیستم در  نیم‌فصل اول در نساجی سرمربی بوده و در نیم فصل دوم و در حال حاضر هم دستیار مهدی رحمتی در پدیده است در مورد تفاوت کار به عنوان مربی و سرمربی توضیح داد: این دو مقوله متفاوتی نسبت به همدیگر هستند؛ البته تفاوت های جزئی دارند ولی فلسفه من این است که در هر جایگاهی هستم تمام تلاشم را می کنم که تیمم موفق باشد و در مورد تفاوت این دو مقوله باید اشاره کنم که بحث سرمربیگری ورود به مقوله های مدیریتی است و یک مقدار فشار روی مربیگری بیشتر است.


فاضلی در مورد مشکلاتی که در بحث مالکیت پدیده وجود دارد، اضافه کرد: در هر حال  در مقطعی که مالک قبلی حضور نداشت مسائل تیم بر عهده آقای رحمتی بود و یک دوره انتقال مالکیت هم داشتیم که در این دوره هم باز چون وضعیت مالکیتی مشخص نبود، مدیریت و مسائل تیم بر عهده آقای رحمتی بود ولی خدا را شکر در دوره فعلی مشکلات مدیریتی تیم تا حدودی حل شده و پرداختی ها به بازیکنانمان به درصد تقریباً مناسبی رسیده و طبق قول هایی که مدیریت باشگاه داده پرداختی کلیه اعضای تیم قرار است به درصد نسبتاً مناسبی تا چند روز آینده برسد.

 

امیدوارم با مساعدت مسئولان استانی شهری و کلیه کسانی که در فوتبال استان خراسان رضوی دستی در آتش دارند کمک کنند که این تیم به رتبه و جایگاهی که حقش است برسد. من بارها اشاره کردم که این موضوع می‌طلبد یک کار تیمی در حد استانی باشد نه فقط در سطح تیم پدیده خراسان. امیدوارم که چنین اتفاق خوبی رقم بخورد و ما لیگ بیستم را با یک رتبه خوب تمام کنیم.


فاضلی در پایان در مورد دیدار حساس با استقلال که ۳۱ خرداد برگزار می‌شود افزود: به نظرم از الان اظهارنظر در مورد این بازی کمی زود است، ولی به هر حال استقلال تیم بزرگی است و هر تیمی که مقابل این تیم قرار می گیرد بازی سختی خواهد داشت اما باید از همین مقطع تمرکز بالا داشته باشیم و خوب تمرین کنیم و آماده شویم تا بتوانیم مقابل استقلال بازی خوبی را ارائه دهیم تا بتوانیم نتیجه دلخواه مان را کسب کنیم. امیدوارم از طرف هر دو تیم بازی خوبی را شاهد باشیم.

دیدگاه‌ها