کد خبر : 1760745 | 20 خرداد 1400 ساعت 14:47 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

دی بروین نمی رسد

ستاره بلژیک غایب احتمالی دیدار برابر روسیه

در حال حاضر بسیار بعید است که کوین دی بروین در نخستین بازی بلژیک در یورو 2020 به میدان برود.

ستاره بلژیک غایب احتمالی دیدار برابر روسیه

به گزارش "ورزش سه"، کوین دی بروین در جریان دیدار دو تیم منچسترسیتی و چلسی در فینال لیگ قهرمانان، به شدت از ناحیه گونه آسیب دید و حتی در ابتدا اخباری در مورد احتمال غیبت این هافبک ارزشمند در رقابت های یورو 2020 نیز منتشر شده بود. او در اواسط نیمه دوم برخورد شدیدی از ناحیه صورت با آنتونی رودیگر داشت و بعد از چند لحظه مجبور به ترک میدان و رفتن به رختکن شد.

 

 

1609585

 

 

دی بروین در نهایت و بعد از سپری کردن دوران نقاهت، سه روز پیشز راهی اردوی تیم ملی بلژیک شد. روبرتو مارتینز به این ستاره خلاق خود بیشتر از دیگر بازیکنان استراحت داده بود تا هم ریکاوری کرده و هم مصدومیت گونه اش را درمان کند. 

تیم ملی بلژیک اولین بازی خود در یورو 2020 را در مقابل روسیه و در روز شنبه آینده برگزار می کند ولی دی بروین را باید غایب قطعی شیاطین سرخ در این دیدار دانست. او روز گذشته در تمرین بلژیک غایب بود و روبرتو مارتینز سرمربی تیم قصد ندارد روی وی ریسک کند.

 

 

Roberto Martínez tiene dos preocupaciones: Kevin De Bruyne y Eden Hazard.

 

 

مارتینز در این رابطه گفت:« در حال حاضر احتمال اینکه دی بروین برابر روسیه به میدان برود، اندک است.»

رچند دی بروین را باید غایب این بازی دانست ولی ادن هازارد ستاره رئال مادرید احتمالا به میدان خواهد رفت. او در روزهای اخیر بدون مشکل تمرین کرده و برابر کرواسی نیز 10 دقیقه بازی کرد.

بلژیک امروز تمرین می کند و فردا راهی سن پترزبورگ شهر محل برگزاری بازی با روسیه خواهد شد.

دیدگاه‌ها