کد خبر : 1760748 | 20 خرداد 1400 ساعت 15:50 | 188.9K بازدید | 38 دیدگاه

کارلوس سوژه کنایه و شوخی

حسرت در کلمبیا؛ کاش کی‌روش اخراج نمی‌شد (عکس)

دسته ای از مردم کلمبیا پس از توقف خانگی برابر آرژانتین یاد و خاطره کارلوس کی روش را زنده کردند و بر این اعتقادند که با مربی پرتغالی می توانستند بر مسی و یارانش غلبه کنند.

حسرت در کلمبیا؛ کاش کی‌روش اخراج نمی‌شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بامداد دیروز بود که تیم ملی کلمبیا از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و در زمین خود برابر آرژانتین قرار گرفت. این بازی در ورزشگاه بارانکیا برگزار شد و در نهایت با تساوی 2-2 به اتمام رسید.

 

 

1610557

 

 

آرژانتین با کاپیتانی لیونل مسی در 10 دقیقه نخست توسط لئاندرو پارادس و کریستین رومرو به دو گل زودهنگام دست یافت ولی میزبان در نیمه دوم ورق را برگرداند و با گل دقیقه 51 لوئیس موریل فاصله را به یک گل کاهش داد. دقیقه 93 نیز میگل بورخا گل تساوی را به ثمر رساند تا کلمبیا از یک شکست خانگی قطعی در دیداری که کاملا تحت تاثیر آرژانتین قرار داشت فرار کند.

 

 

1610558

 

1610559

 

 

کمترین حق آرژانتین در این بازی برد بود و با وجود تساوی، رسانه های کلمبیایی از شیوه بازی تیم شان ناراضی بودند.

کلمبیا کار خود در مقدماتی جام جهانی را با کارلوس کی روش استارت زد ولی یک سلسله نتایج بد به خصوص شکست شش گله از اکوادور و سه گله از اروگوئه در نهایت موجب برکناری مربی سابق تیم ملی کشورمان شد.

آخرین بار که کلمبیا توانسته آرژانتین را شکست دهد، در کوپا آمه ریکا 2019 بود یعنی زمانی که کارلوس کی روش را روی نیمکت خود داشت. کلمبیا در 30 سال اخیر نتوانسته در خانه و در ورزشگاه بارانکیا بر آرژانتین پیروز شود.

 

 

1554388

 

 

رینالدو روئدا جانشین کی روش در تیم ملی کلمبیا این روزها به دلیل عدم دعوت از ستاره هایی چون خامس رودریگز و رادامل فالکائو تحت فشار مردم این کشور و رسانه ها قرار دارد. به خصوص عدم دعوت از خامس برای خیلی ها سوال برانگیز بود و توقف خانگی مقابل آرژانتین در دیداری که کلمبیا به برد نیاز مبرم داشت، فشارها روی روئدا را افزایش داده است.

 

 

1610552

 

 

پس از این بازی توئیت های زیادی در حمایت از کارلوس کی روش و کنایه آمیز علیه فدراسیون فوتبال کلمبیا و سرمربی جدید تیم منتشر شده که نشان می دهد کلمبیایی ها چندان هم از برکناری کی روش راضی نیستند.

 

در زیر به چند نمونه اشاره شده است:

 

 

1610556

 

 

یکی از دوست داران کلمبیا توئیت کرده است:« خامس، فالکائو و کی روش در حال تماشای بازی کلمبیا و آرژانتین.»

 

 

1610555

 

 

توئیت دیگر:« وقتی کی روش متوجه می شود کلمبیا در ده دقیقه دو گل از آرژانتین خورده است.»

 

توئیت جالب دیگری از یکی از حامیان کی روش:« خوشحال بودیم و خبر نداشتیم.»

 

 

1610553

 

 

توئیت دیگر:« حالا شاید متوجه شده باشیم که اخراج کی روش تصمیم درستی نبود.»

 

توئیت حمایتی از کی روش و خامس:« جای کی روش و خامس در تیم خالی است. شاید می توانستیم آرژانتین را با آنها شکست دهیم.»

 

یکی از دوست داران خوزه پکرمن سرمربی سابق کلمبیا نیز توئیت کرده است:« من جای روئدا بودم صدای ضبط شده پکرمن را در رختکن پخش می کردم تا بلکه بازیکنان تهییج شوند.»

 

 

 

 

دیدگاه‌ها