کد خبر : 1760750 | 20 خرداد 1400 ساعت 15:37 | 31.5K بازدید | 4 دیدگاه

جوردی آلبا:

هدیه دادن سوارز به اتلتیکو مثل یک شوخی بود

مدافع چپ بارسا و تیم ملی اسپانیا هنوز باور ندارد که باشگاه کاتالان چقدر راحت لوئیس سوارز را به اتلتیکو واگذار کرد.

هدیه دادن سوارز به اتلتیکو مثل یک شوخی بود

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز تابستان سال گذشته با بی مهری سران وقت بارسا از تیم کنار گذاشته شد و تقریبا رایگان به اتلتیکو پیوست. سوارز توانست برای تیمش 22 گل به ثمر برساند و گل او به وایادولید در آخرین بازی فصل بود که باعث قهرمانی اتلتیکو در لالیگا شد. در عوض بارسا در تمام فصل نبود او را با تمام وجود حس کرد.

 

 

1566068

 

 

جوردی آلبا در اردوی تیم ملی اسپانیا و در مصاحبه با کادنا سر به صحبت در مورد سوارز پرداخت و گفت:« از نظر من همه چیز مثل یک شوخی بود. سوارز که به بارسا همه چیز داده بود را تقدیم رقیب مستقیم مان کردند. در نهایت هم اتلتیکو به کمک سوارز قهرمان لالیگا شد. اصلا از جدایی او راضی نبودم و از خودم می پرسیدم از کجا می خواهیم بازیکنی مثل او را جذب کنیم. لوئیس دهان همه منتقدانش را بست و پس از آخرین فصلش در بارسا که بسیار هم به او سخت گذشت، خیلی چیزها را ثابت کرد.»

 

 

1566067

 

 

آلبا در مورد تمدید قرارداد مسی گفت:« همیشه گفته ام که ای کاش لئو تمدید کند چون با او کسب موفقیت بسیار ساده تر خواهد بود. مسی بازیکنی است که بیش از همه با او در میدان راحت بوده ام. البته می توانم اینیستا را هم اضافه کنم. امیدوارم او با ما بماند و باهم جام های بیشتری کسب کنیم.»

 

 

 

دیدگاه‌ها