کد خبر : 1760752 | 20 خرداد 1400 ساعت 16:15 | 23.1K بازدید | 1 دیدگاه

راموس در ایده هایم نیست

انریکه: بوسکتس خط نمی‌خورد، مدعی قهرمانی هستیم

سرمربی تیم ملی اسپانیا ابراز اطمینان کرد که سرخیو بوسکتس با رهایی از کرونا در یورو 2020 حاضر خواهد بود.

انریکه: بوسکتس خط نمی‌خورد، مدعی قهرمانی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، فضای تیم ملی اسپانیا پس از مثبت اعلام شدن تست کرونای سرخیو بوسکتس تغییر کرد و تمامی بازیکنان مجبور به قرنطینه شدند. تمرینات متوقف است در حالی که لاروخا 4 روز دیگر باید در ورزشگاه لاکارتوخا در اولین بازی خود از یورو 2020 به مصاف سوئد برود.

دیروز تست کرونای دیه گو یورنته هم مثبت شد ولی امروز پزشکان اسپانیا خبر دادند که تست او منفی بوده و به اشتباه مثبت اعلام شده بود.

 

 

 

1610563

 

 

لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا در نشست خبری امروز خود گفت:« یازدهمین روز اردو را پشت سر می گذاریم و باید بگویم که تمامی پروتوکل های یوفا و حتی بیشتر از آن را رعایت کرده ایم. شروع اردو با اشتیاق بازیکنان به منظور حضور در یورو 2020 همراه بود و همه چیز عالی پیش می رفت که تست کرونای بوسکتس مثبت اعلام شد.

ما یک هفته در یک حباب بسته مشغول تمرین بودیم و باورنکردنی بود که ویروس به این حباب نفوذ کرده باشد. از 4 روز پیش همه چیز در اردو عوض شد و تردیدها بیشتر گشت. مجبور شدیم روتین مان را عوض کنیم و باید بگویم که واکنش و عملکرد بازیکنان به این اتفاق استثنایی بود و فعلا همه انفرادی تمرین می کنند. در فصل قبل همه تیم ها نمونه های مثبت کرونا داشتند و تردید ندارم که در طول یورو 2020 نیز برخی تیم ها با این معضل روبرو خواهند شد و باید با آن کنار آمد. مورد اسپانیا یک مورد عجیب و استثنایی نیست. خوشبختانه نمونه مثبت دیه گو یورنته به اشتباه اعلام شده بود.»

 

 

1608897

 

 

انریکه در ادامه گفت:« پس از این اتفاق به عنوان یک مربی باید یک پلان B را در نظر می گرفتم. نمی توانستیم برابر لیتوانی به میدان برویم و متشکرک از دلافوئنته مربی تیم زیر 23 ساله ها که در آن دیدار تیمش را به بهترین شکل روانه میدان کرد و برنده شدند. شش بازیکنی که در تعطیلات بودند را برای احتیاط دعوت کردم و در عرض سه دقیقه و با وجود اینکه هیچ تضمینی به آنها داده نشده بود، خودشان را به کمپ رساندند. این واقعا قابل تقدیر است. در حال حاضر تنها نگرانی من وضعیت بدنی بازیکنان است و امیدوارم به زودی تمرینات را شروع کنیم. پیش از توقف تمرینات همه چیز عالی بود و همچنان خوشبینم که بهترین نتایج را در رقابت ها کسب کنیم. معتقدم یکی از شانس های قهرمانی هستیم.»

 

 

1609346

 

 

وضعیت بوسکتس:« او قطعا در یورو با ما خواهد بود و خط نخواهد خورد. به من گفته اند که بی علامت است و این بهترین خبر بود. منتظرم تست سرخیو منفی شود و به تیم بازگردد.»

 

سرخیو راموس:« هیچ چیز عوض نشده و او همچنان در ایده هایم جایی ندارد.»

 

واکسیناسیون:« بهترین زمان برای این کار چند هفته پیش و پس از اعلام فهرست بازیکنان بود ولی متاسفانه چنین اقدامی صورت نگرفت.»

دیدگاه‌ها