کد خبر : 1760769 | 20 خرداد 1400 ساعت 18:10 | 24.4K بازدید | 2 دیدگاه

گریزمان: بله؛ از دعوت شدن بنزما تعجب کردم

کریم بنزما پس از 5 سال و نیم دوری از تیم ملی فرانسه، سرانجام از سوی دیدیه دشان برای یورو 2020 دعوت شد.

گریزمان: بله؛ از دعوت شدن بنزما تعجب کردم

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما ماه قبل و پس از مدت ها به تیم ملی فرانسه دعوت شد. او در پی وقایع مربوط به باج خواهی از متئو والبوئنا دیگر به تیم ملی فرانسه دعوت نشده بود و یورو 2016 و جام جهانی 2018 را از دست داد ولی در نهایت کادر فنی فرانسه متقاعد شد تا پاداش سه فصل درخشش کریم را بدهد و او وارد فهرست خروس ها برای یورو 2020 شد.

 

 

1608239

 

 

کریم در چند بازی دوستانه اخیر فرانسه به میدان رفته و با مصدومیت مختصری هم روبرو شده ولی به نظر مشکلی برای همراهی تیم ندارد.

آنتوان گریزمان ستاره بارسا و تیم ملی فرانسه در مورد بازگشت بنزما گفت:« بله؛ متعجب شدم و برایم سورپرایز بود. البته که خوشحال هم شدم. کریم مهاجم بزرگی است و قطعا به ما بسیار کمک خواهد کرد. صادقانه بگویم که از حضور کریم در تیم ملی همه به وجد آمده ایم.

باید کاری کنیم که کریم بیش از همیشه در تیم ملی احساس راحتی کند و هر چه سریع تر حودش را وفق بدهد. او نیاز به اعتماد به نفس حداکثری دارد. با کریم راحت تر بازی خواهیم کرد و البته که همه نیز به او خوش آمد گفتیم.»

 

 

1608183

 

 

شانس فرانسه برای قهرمانی یورو 2020:« معتقدم ما شانس قهرمانی هستیم. گروه ما با آلمان، پرتغال و مجارستان سخت است ولی با حفظ آرامش و تلاش زیاد می توان کارهای بزرگی انجام داد. تورنمنت سخت و دشواری است و اگر در نخستین بازی برابر آلمان نتیجه خوبی بگیریم، روحیه مضاعفی خواهیم گرفت. باید در کارهای تهاجمی و نیز در دفاع با بیشترین تمرکز ممکن بازی کنیم.»

 

دیدگاه‌ها