کد خبر : 1760777 | 20 خرداد 1400 ساعت 18:58 | 53.5K بازدید | 0 دیدگاه

بیرون زمین رییس، توی زمین حرف‌گوش‌کن؛

وقتی به مالک باشگاه چینی اجازه سانتر کردن ندادند

هی شیهوا، سرمایه گذار باشگاه زیبو کوژو که بازی اش در ترکیب این تیم در ماه گذشته خبرساز شده بود، بار دیگر در ترکیب این تیم به میدان رفت.

وقتی به مالک باشگاه چینی اجازه سانتر کردن ندادند

به گزارش "ورزش سه"، هی شیهوا، مالک و سرمایه گذار باشگاه زیبو کوژو، برای سومین بار در این فصل از رقابت های لیگ چین برای بار سوم در ترکیب این تیم به میدان رفت و بار دیگر خبرساز شد.

هی شیهوا بار دیگر در آخرین دقایق مسابقه برای زیبو کوژو به میدان رفت و این بار در نود و یکمین دقیقه بازی بود که پا به زمین چمن گذاشت، آن هم درست پس از اینکه تیمش برابر شانژی چانگان گل تساوی را به ثمر رساند.

شاید در بیرون زمین این مالک باشگاه باشد که دستمزد بازیکنان را پرداخت می کند اما وقتی شیهوا برای زدن یک ضربه آزاد پشت توپ ایستاد، خیلی زود به او گوشزد کردند که در زمین چمن رییس کیست و یکی از هم تیمی هایش او را کنار زد و اجازه زدن ضربه آزاد را به او نداد.

 

1610586

 

این اتفاق درست نقطه مقابل فیلم هایی بود که از ژو گوانگنان، مالک پیشین باشگاه جیلین بایجیا منتشر شده بود که در حالی که از اضافه وزن زیادی رنج می برد، در سال 2019 پشت تمام توپ های به دست آمده برای تیمش می ایستاد.

در ماه گذشته رسانه های اروپایی بازی کردن هی شیهوا در ترکیب زیبو کوژو را در کنار فیلم هایی از بازی کردن گوانگنان قرار داده و داستانی غیرواقعی منتشر کردند مبنی بر اینکه مالک باشگاه زیبو کوژو سرمربی را وادار می کند تا به پسر 126 کیلوییش بازی دهد.

ویدیوی بازی زیبو کوژو که در آن یکی از بازیکنان تیم، اجازه زدن ضربه آزاد را به مالک باشگاه نمی دهد توسط خبرگزاری تایتان اسپورت چین در توییتر به اشتراک گذاشته شد.

 

1610584

 

این خبرگزاری همچنین به تازگی توییتی از یکی از بازیکنان زیبو کوژو را به اشتراک گذاشته بود که مدارکی مبنی بر پرداخت دستمزدی هنگفت به بازیکنان این باشگاه از سوی مالک تیم را منتشر کرده بود.

زیبو کوژو فصل پیش از لیگ دسته دوم چین به دسته بالاتر صعود کرد اما مثل بسیاری از باشگاه های چینی مشکلاتی در پرداخت دستمزد به بازیکنان و کارکنان این تیم وجود داشت و باشگاه تا مرز انحلال نیز پیش رفت.

در تعطیلات بین دو فصل باشگاه زیبو کوژو توسط هی شیهوا و شرکت او، سیچوان هواکون انرژی، خریداری شد.

طبق گزارش تایتان اسپورت مالکیت جدید باشگاه متعهد شده است که هم طلب بازیکنان را تسویه کند و هم دستمزد آنها را به موقع پرداخت کند.

 

1610585

 

بازی روز سه‌شنبه زیبو کوژو با تساوی 1-1 به پایان رسید تا این تیم با چهار امتیاز از 10 بازی در قعر جدول گروه شش تیمی خود باقی بماند.

هی شیهوا اما هنوز راه درازی در پیش دارد تا با یوشیتاکا کوموری، مالک یکی از باشگاه های لیگ برتر تایوان برابر شود.

یوشیتاکا کوموری که مالک و بنیانگذار باشگاه تایچونگ فوتورو است، هفته گذشته در دیدار تایوان برابر نپال اولین بازی بین المللی خود را تجربه کرد و دوشنبه این هفته نیز در بازی برابر استرالیا در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، از ابتدا برای تایوان به میدان رفت!

دیدگاه‌ها