کد خبر : 1760796 | 20 خرداد 1400 ساعت 20:43 | 14K بازدید | 2 دیدگاه

در پی شایعه پیوستن به بارسلونا؛

سیتی قصد فروش گوندوگان را ندارد

ایلکای گوندوگان، ستاره ملی‌پوش آلمانی منچسترسیتی، این روزها سوژه شایعات نقل و انتقالاتی است که از پیوستن او به بارسلونا خبر می‌دهند.

سیتی قصد فروش گوندوگان را ندارد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی هیچ برنامه ای برای فروش گوندوگان در این تابستان ندارد و توجهی به شایعات نمی کند. گوندوگان که فصل پیش را به عنوان بهترین گلزن سیتیزن ها به پایان رساند، هنوز دو سال دیگر با سیتی قرارداد دارد، هر چند هنوز دو طرف گفتگو برای تمدید قرارداد را آغاز نکرده اند.

نام باشگاه بارسلونا که پس از پایان فصل با سرخیو آگوئرو و اریک گارسیا از سیتی به عنوان بازیکن آزاد قرارداد بست، این روزها به عنوان یکی از علاقمندان به گوندوگان نیز مطرح است.

گوندوگان که تا سال 2023 با سیتی قرارداد دارد، نخستین بازیکنی بود که پپ گواردیولا در این باشگاه با او قرارداد بست و یکی از ارکان اصلی قهرمانی سیتی در لیگ برتر و رسیدن این تیم به فینال چمپیونزلیگ بود.

 

1610617

 

گوندوگان در سال 2016 از دورتموند به سیتی پیوست و سپس در سال 2019 قرارداد خود با سیتیزن ها را تمدید کرد.

او د ربیشتر فصل پیش به عنوان هافبک تهاجمی برای سیتی به میدان رفت و 17 گل به ثمر رساند، اما در فینال چمپیونزلیگ برابر چلسی که به شکست 1-0 شاگردان گواردیولا منجر شد، به نقش قبلی خود و بازی در پست هافبک نگهدارنده بازگشته بود.

گواردیولا همواره از این هافبک 30 ساله با تحسین بسیار یاد کرده است و پیشتر گفته که گوندوگان یکی از باهوش ترین بازیکنانی است که او در زندگی‌اش با آنها کار کرده است.

با توجه به اینکه هنوز دو سال از قرارداد گوندوگان و سیتیزن ها باقی مانده است، باشگاه سیتی هیچگونه نگرانی در ارتباط با شایعات مطرح شده ندارد.

 

1610615

 

همچنین از بین شاگردان گواردیولا قرارداد فرناندینیو در پایان این ماه به اتمام خواهد رسید و دو طرف در حال مذاکره بر سر تمدید یک ساله هستند.

سیتی پس از شکست برابر چلسی در فینال چمپیونزلیگ در این تابستان به دنبال تقویت تیم خود خواهد بود و جک گریلیش، ستاره استون ویلا و تیم ملی انگلیس، مهمترین هدف آنها در پنجره تابستانی است.

 

سیتی همچنین ممکن است از رقیب همشهری خود یک هدیه هنگفت دریافت کند که در بازار نقل و انتقالات به شدت به کار بیاید؛ اگر منچستریونایتد بتواند بالاخره جیدون سانچو را از دورتموند به اولدترافورد ببرد، طبق قراردادی که این بازیکن با سیتیزن ها دارد 15 درصد از هر قرارداد او به سیتی خواهد رسید. پیشبینی می شود که خرید جیدون سانچو برای منچستریونایتد در حدود 112 میلیون دلار آب بخورد.

 

 

دیدگاه‌ها