کد خبر : 1760834 | 21 خرداد 1400 ساعت 09:54 | 10.5K بازدید | 2 دیدگاه

چالهان اوغلو:

ایتالیا نیازی به تعریف و تمجید من ندارد

هاکان چالهان‌اوغلو، ستاره تیم ملی ترکیه، می گوید که آنها مقابل ایتالیا به دنبال پیروزی خواهند بود.

ایتالیا نیازی به تعریف و تمجید من ندارد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مدت ها انتظار بالاخره امشب مسابقات یورو آغاز خواهد شد و در دیدار افتتاحیه دو تیم ایتالیا و ترکیه در ورزشگاه المپیکو رم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

 

1610709

 

 

تقابل کان چالهان اوغلو که در میلان توپ می‌زند با ایتالیا، یکی از جذابیت های مسابقه امشب خواهد بود. ستاره تیم ملی ترکیه پیش از دیدار برابر ایتالیا گفت: "این برای ما یک مسابقه خاص خواهد بود. از نظر شخصی می‌توانم بگویم که برای من حتی خاص تر است چرا که این بازی در ایتالیا برگزار می شود. من بسیار خوشحالم که مقابل برخی از هم تیمی های باشگاهی ام قرار می‌گیرم. ما برای این لحظه خیلی منتظر ماندیم و واقعاً سخت کار کردیم و امیدواریم که نماینده پر افتخاری برای ترکیه باشیم. "

 

چالهان اوغلو در ادامه گفت: "در مورد بازیکنان ایتالیا از من سوال شد. آنها مهاجمان بسیار خوبی مانند لورنزو اینسینیه دارند اما مدافعان بسیار خوبی نیز دارند. همه می دانند ایتالیا چقدر قدرتمند است، آنها نیازی ندارند که من این حرف را در موردشان بزنم اماگر بدون ترس بازی کنیم، می توانیم به چیز خاصی برسیم. ما می خواهیم پیروز شویم."

 

 

1610710

 

 

تمدید قرارداد با میلان: "سه روز پیش پائولو مالدینی با من تماس گرفت و با او صحبت کردم. من گفتم که می خواهم روی یورو تمرکز کنم. من همیشه با احترام فراوان با مالدینی و ماسارا صحبت خواهم کرد."

دیدگاه‌ها