کد خبر : 1760837 | 21 خرداد 1400 ساعت 10:17 | 20.6K بازدید | 7 دیدگاه

شکست در مذاکرات برای جذب بلوتی

کوریره دلواسپورت: تماس رمی‌ها با آزمون

کوریره دلواسپورت معروفترین روزنامه ایتالیا از شکست رم در جذب بلوتی و آغاز مذاکرات برای خرید سردار آزمون خبر داد.

کوریره دلواسپورت: تماس رمی‌ها با آزمون

به گزارش "ورزش سه"، از چندی پیش رسانه های روسی و ایتالیایی از علاقه باشگاه رم و ژوزه مورینیو سرمربی این تیم برای جذب سردار آزمون خبر دادند و اکنون به نظر می رسد احتمال جذب این مهاجم ایرانی بیشتر شده است.


روزنامه کوریره دلواسپورت روزنامه‌ای که در رم منتشر می‌شود  از آغاز مذاکرات برای جذب آزمون خبر داد. طبق اعلام کوریره، کلید انتقال سردار به پایتخت ایتالیا، شکست مذاکرات میان رم و تورینو بر سر انتقال آندره آ بلوتی است.


این روزنامه با تیتر "تورینو از درخواست خود پایین نمی آید و جالوروسی ها با اطرافیان فوتبالیست ایرانی تماس گرفته اند" نوشته است که: بدیهی است که آنچه مورینیو (و هواداران) را بیشتر مورد توجه قرار می دهد، ورود به بازار نقل و انتقالات است. اخبار روز از شکست مذاکرات با تورین برای جذب آندره بلوتی خبر می دهند.


رئیس باشگاه تورینو درخواست 30 میلیونی برای جذب بلوتی را رد نمی کند. اگر تماسی بین دو طرف گرفته نشود، این معامله بسته می شود. به همین دلیل رم با اطرافیان آزمون بازیکن ایرانی زنیت سن پترزبورگ که قراردادش در سال 2022 به پایان می رسد، تماس گرفته است.

 

1610720


به نظر می رسد مورینیو طرفدار زیادی دارد و در صورت پیوستن ژکو به یوونتوس، آزمون می تواند زیر نظر ژوزه رشد کند. او متولد 1995 است و قد او نیز 1.86 سانتی متر بوده و او یکی از هزاران "مسی ها" در دنیای فوتبال است. به او لقب مسی ایرانی را داده اند. باید دید که زنیت برای صدور رضایت نامه او چقدر می خواهد. در واقع جزئیات بیشتری در دست نیست.


آزمون امسال 26 ساله شده و در 83 بازی برای زنیت 52 گل به ثمر رسانده است. ستاره ایرانی در فوریه سال 2019 با رقمی در حدود 12 میلیون یورو به زنیت پیوست و تا ژوئن سال 2022 با این باشگاه قرارداد دارد.

دیدگاه‌ها