کد خبر : 1760838 | 21 خرداد 1400 ساعت 10:23 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی در استقلال هیچ کس مسئول نیست؛

فریاد مجیدی، سکوت مددی، انفعال هیات مدیره

فرهاد مجیدی طی هفته ای که گذشت دو مرتبه بر خلاف رسم همیشه خود با انجام یک کنش رسانه ای به مشکلات باشگاه استقلال واکنش نشان داد تا مشخص شود وضعیت در باشگاه آبی، قرمز است.

فریاد مجیدی، سکوت مددی، انفعال هیات مدیره

به گزارش ورزش سه، مجیدی در صحبت های خود به درآمد 130 میلیاردی باشگاه با اشاره به مستندات ارائه شده از سوی مدیران باشگاه و حامی مالی آبی ها اشاره کرد و البته در ادامه گفت تنها 30 میلیارد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده و هنوز بخش اعظم رقم قرارداد بازیکنان باقی مانده است. موضوعی که البته باشگاه آن را تکذیب نکرد تا مشخص شود ادعای مجیدی اشتباه نیست.


با این حال اما سوال اساسی این است رقم چشمگیر قرارداد آبی ها با حامی مالی این باشگاه، چگونه هزینه شده است؟ سوالی که برای رسیدگی به آن ورود وزارت ورزش و شخص  سلطانی فر و معاون ورزشی او، علی نژاد را قطعی نشان می دهد تا با استفاده از ابزار سازمان های نظارتی به سو مدیریت رخ داده در باشگاه رسیدگی شود.


البته اگر آمار مجیدی نادرست است، باید باشگاه هر چه سریعتر برای مشخص شدن این ابهام ورود کند اما سکوت باشگاه نشان می دهد که صحبت های مجیدی درست است و مدیران باشگاه با طفره رفتن از شفاف سازی در این زمینه، بر صحبت های مجیدی صحه گذاشته اند.


نکته مهم دیگر اما صورتحساب نزدیک به 130 میلیاردی حامی مالی آبی ها برای باشگاه است؛ هزینه هایی که بالاتر از رقم قرارداد آبی ها بوده و البته بخشی از آن بی اطلاع از باشگاه و یا بی تایید از آبی ها صورت گرفته است. موضوعی که اعتراض سرمربی استقلال را نیز به همراه داشته است.

 


یکی از این موضوعات، حضور بازیکنان در دفتر حامی مالی باشگاه و دریافت بخشی از رقم مطالبات خود است که باعث شده حالا در انتهای فصل، شاهد پرداختی نا همگن در استقلال باشیم که کار مجیدی برای مدیریت رختکن و البته بحث تمدید قراردادها را سخت کرده است.


مدیران های وب با سرمربی استقلال برای تامین هزینه خریدهای جدید و البته استخدام مربیان خارجی نیز به توافق رسیده بودند اما حالا با بروز اختلافات میان این دو که به گمان آبی ها بعد از اتفاقات دربی رخ داده، مدیران های وب از وعده های پیشین خود عقب نشینی کردند تا مجیدی که در ابتدا با اشاره به پرداختی بیشتر از تعهد حامی مالی از آنها قدردانی کرده بود، نسبت به این موضع آنها واکنش نشان دهد. ادامه این اتفاقات باعث شده تا سفر پین به تهران به تعویق بیفتد و البته حضور او در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.


اختلافات میان استقلال و حامی مالی حالا به شکلی است که آنها هزینه های روزانه آبی ها را نیز پرداخت نمی کنند و حتی کارمندان خود را از محل کمپ تمرینی استقلال خارج کردند تا مشخص شود وضعیت در اردوگاه استقلال، اصلا برای پایان فصل مناسب نیست.


نکته تکراری اما انفعال هیات مدیره است که همچنان به این پرونده ورود نکرده و فعلا نقش تماشاگر نزدیک به صحنه را دارد.

دیدگاه‌ها