کد خبر : 1760856 | 21 خرداد 1400 ساعت 11:13 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

صعود ملی حفاری و ملوان به لیگ برتر امید

روز گذشته چهره دو تیم صعود کننده به لیگ برتر امیدهای کشور در فصل آتی مشخص شد ونمایندگان گیلان و خوزستان جشن صعود گرفتند.

صعود ملی حفاری و ملوان به لیگ برتر امید

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال ملوان روز گذشته در دیدار برگشت مقابل خیبر خرم‌آباد در شهر خرم‌آباد قرار گرفت و علی‌رغم باخت ۱_۰ در ۹۰ دقیقه که تکرار نتیجه بازی رفت بود، در ضربات پنالتی برابر این تیم پیروز شد و مجوز صعود به لیگ برتر امیدهای کشور را از آن خود کرد.


در دیگر دیدار تعیین کننده تیم صعود کننده به لیگ برتر امیدهای ایران نیز ملی حفاری اهواز به مصاف ماشین‌سازی در تبریز رفت و این بازی نیز در ۹۰ دقیقه با نتیجه یک بر صفر به سود ماشین‌سازی به پایان رسید تا در نهایت این دو تیم نیز نتایج مشابهی بگیرند اما در وقت‌های اضافه تیم ملی حفاری موفق شد تا بازی را به تساوی بکشاند و خود را به عنوان صعود کننده به لیگ برتر معرفی کند. ملی حفاری به همراه فولاد خوزستان، نفت امیدیه و نفت اهواز نمایندگان خوزستان در فصل آتی لیگ برتر امید هستند.

 

1610759

 

در گروه یک مسابقات باشگاه ها فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ علم و ادب تبریز، عقاب مهر تبریز، ملوان بندرانزلی، ماشین سازی تبریز و شهرداری اردبیل همچنین در گروه دو رایکا بابل، پاد ساری، استقلال نوین بجنورد، پرسپولیس قائمشهر، سوهان مهر قم و نشاط ساری هم‌گروه بودند.

 

همچنین در گروه سه نفت آبادان، شاهد بهببان، بعثت کرمانشاه، ملی حفاری اهواز و خیبر خرم آباد و گروه چهار برق شیراز، فجرشهید سپاسی شیراز، ایمان سبز شیراز، سپاهان شیراز، نوین فولاد یزد و فولاد یاسوج باهم رقابت کردند.,


گفتنی است ملوان و ملی حفاری اهواز جانشین گل‌گهر سیرجان و نود ارومیه در گروه‌بندی لیگ برتر امیدهای ایران شدند. لیگ برتر امید در فصل آتی با حضور تیم‌های فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان، نفت اهواز، مس رفسنجان، ذوب‌آهن اصفهان، مس کرمان، شاهین بوشهر، تیپ تکاوران بندرعباس، تراکتور، کیان سام بابل، نفت امیدیه، پدیده خراسان، پارس جنوبی جم و آلومینیوم اراک برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها