کد خبر : 1760866 | 21 خرداد 1400 ساعت 11:46 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

قسم می‌خورم بازی سپاهان پیش آمد

علیزاده: دو سال اول و آسیایی شدن؟زود است

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان می‌گوید با نسبت به انتظار از تیم ما نگاهی واقع‌گرایانه وجود داشته باشد.

علیزاده: دو سال اول و آسیایی شدن؟زود است

به گزارش "ورزش سه" علی علیزاده مهاجم سابق سرخابی‌های پایتخت که این روزها در کسوت معاون فنی باشگاه مس رفسنجان فعالیت می‌کند، روز گذشته در پاسخ به سوالات خبرنگاران پس از پایان بازی تدارکاتی تیم‌های مس رفسنجان و سپاهان اصفهان، درباره وقفه ایجاد شده در رقابت‌های لیگ برتر گفت: وقفه‌ای که به خاطر بازی‌های تیم ملی فوتبال در لیگ برتر ایجاد شد به نفع تیم ما شد. در سالیان گذشته هر تیمی به لیگ برتر می‌آمد یا سقوط می‌کرد یا دست و پا می‌زد اما در این وقفه تیم ما جمع شدیم و مس رفسنجان در این مدت چند بازی تدارکاتی خوب برگزار کرده است و تلاش می‌کنیم تیم را در لیگ برتر فوتبال حفظ کنیم.

 

علیزاده در واکنش به شکست پنج گله مس رفسنجان در لیگ برتر و اتهام تبانی به آن‌ها گفت: متاسفانه تیم ما در عرض ۱۵ دقیقه کنترل بازی را از دست داد و بازیکنان نتوانستند به بازی برگردند و شایعات تبانی درباره این بازی  کاملا غلط است؛ بسیار ناراحتیم. روز بدی بود اما این صحبت‌ها صحیح نیست. قسم می‌خورم بچه‌های ما سعی و تلاششان را کردند اما نتیجه را واگذار کردیم. باخت بدی بود اما تلاشمان را می‌کنیم که در چند هفته پایانی لیگ نتایج خوبی بگیریم.

 

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان درباره توقعات ایجاد شده از این تیم برای کسب سهمیه آسیایی پاسخ داد: پس از نتایج خوبی که در نیم‌فصل اول به دست آوردیم، سطح انتظارات از مس رفسنجان بسیار بالا رفت و خیلی‌ها از تیم توقع کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را داشتند، اما مس رفسنجان اولین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند و ما برنامه سه ساله‌ای را برای موفقیت تیم مس رفسنجان تعیین کرده ایم.

 

او ادامه داد: سال اول تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم، سال دوم رتبه تک رقمی بگیریم و سال سوم نگاه کوچکی به سهمیه گرفتن داشته باشیم. تصمیم احساسی نمی‌گیریم و عقلانی تصمیم می‌گیریم. سعی می‌کنیم به هدفی که داریم‌ برسیم.

دیدگاه‌ها