کد خبر : 1760879 | 21 خرداد 1400 ساعت 12:40 | 32K بازدید | 1 دیدگاه

جدایی ستاره برزیلی از رئال مادرید منتفی شد

بر اساس گزارش ها به نظر می رسد که مارسلو فصل آینده نیز در رئال مادرید حضور خواهد داشت.

جدایی ستاره برزیلی از رئال مادرید منتفی شد

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به تغییر غیرمنتظره شرایط به نظر می‌رسد که در فصل 22-2021 نیز مارسلو را با پیراهن رئال مادرید خواهیم دید. البته این آخرین سال قرارداد او محسوب می‌شود که در ژوئن 2022 به اتمام می رسد.

 

از مدافع برزیلی به عنوان یکی از بازیکنانی که احتمالاً در تابستان رئال مادرید را ترک خواهد کرد، نام برده شد اما او برای گفت و گو در مورد وضعیت خود با مدیران باشگاه تماس گرفت. مارسلو رابطه بسیار خوبی با مسئولان رئال مادرید دارد و آنها به او اطمینان دادند که جای هیچ نگرانی نیست.

 

 

1596920

 

 

البته نظر کارلو آنچلوتی نیز تاثیر زیادی در در تصمیم گیری اتخاذ شده پیرامون ماندن مارسلو در رئال مادرید، داشته است. سرمربی ایتالیایی در فصل 15-2014 در 53 مسابقه از مارسلو استفاده کرد که بیشترین بازی این ستاره برزیلی در طول یک فصل برای لوس بلانکوس محسوب می شود.

 

با این همه مارسلو دیگر  گزینه شماره یک رئال مادرید در سمت چپ خط دفاعی محسوب نمی شود چرا که فرلان مندی فصل گذشته وضعیت خود را در این پست تثبیت کرد. این در حالی است که میگل گوتیرس نیز در اواخر فصل گذشته نمایش‌های درخشانی را ارائه داد و امیدبخش ظاهر شد.

 

 

1571010

 

 

رئال مادرید همچنان احترام زیادی برای مارسلو قائل است و او کاپیتان دوم رئال مادرید محسوب می‌شود. حتی در صورت جدایی سرخیو راموس این ستاره برزیلی می تواند کاپیتان اول کهکشانی‌ها لقب گیرد بنابراین باشگاه قصد دارد به خواسته بازیکنی که می خواهد تا پایان قرارداد خود در تیم بماند، احترام بگذارد.

دیدگاه‌ها