کد خبر : 1760881 | 21 خرداد 1400 ساعت 12:32 | 30.6K بازدید | 9 دیدگاه

مربی بحرین: ما هنوز شانس صعود داریم

مربی تیم ملی بحرین گفت که آنها هنوز شانس صعود دارند و در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.

مربی بحرین: ما هنوز شانس صعود داریم

به گزارش "ورزش سه"، عبدالمنعم الدخیل مربی تیم ملی بحرین تأیید کرد که آنها برای بدست آوردن سهمیه صعود به مرحله سوم و پایانی مقدماتی جام جهانی آسیا امیدهایشان را از دست نداده اند و تا لحظه آخر برای راهیابی به دور بعدی تلاش می کنند.


الدخیل گفت: این فرصت هنوز برای تیم ملی ما وجود دارد، حتی اگر سخت باشد اما در دنیای فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست. ممکن است نتایج مسابقات تیم های گروه سوم به شکلی در آیند که فرصتی را برای بحرین جهت رقابت و صعود به مرحله بعد را فراهم کند. تیم باید در حال حاضر بر روی پیروزی بزرگ و پرگل مقابل هنگ کنگ تمرکز کند.


وی افزود: ما نباید بازیکنان تیم ملی فوتبال یا کادر فنی را دست کم بگیریم. این تیم از زمانی که هلیو سوزا وظایف مربیگری را بر عهده گرفت، بازی های خوبی انجام داده است. این مربی در دوره گذشته تا این دوره موفق شد فرصتی برای حضور بازیکنان برجسته با تیم ملی فراهم کند.

 

1610813


او گفت: بازی با ایران یکی از دیدارهای مهم این مسابقات بود و امکانات زیادی برای این مسابقه قبل از ورود و حتی بعد از بازی تیم ملی وجود داشت. احتمال پیروزی، تساوی و باخت در این بازی وجود داشت و احتمال خطاهای فنی و شرایط مسابقه وجود دارد که در این مسابقه به سود تیم ملی ایران رقم خورد.


مربی تیم ملی بحرین ادامه داد: باخت در این تقابل به معنای پایان امیدواری در صعود به جام جهانی نیست. بلکه برعکس در صورت عدم راهیابی به دور بعد، این آغاز تصحیح اشتباهات و تمرکز بر مسابقات و تورنمنت های آینده است که سطح تیم را افزایش دهد. باید دوباره به سوزا اعتماد کنیم تا بتوانم در رقابت و کسب عناوین بیشتر برای فوتبال بحرین شرکت کند.


او با تشکر از پادشاه بحرین و وزارت ورزش که در میزبانی این تیم امکانات زیادی را در اختیار تیم ملی این کشور قرار دادند، گفت: ایده رسیدن به جام جهانی وجود دارد و این امر به تلاش های هماهنگ به ویژه برای حمایت از باشگاه ها، حل مشکلات موجود آنها، توسعه زیرساخت هایی مانند امکانات و استادیوم ها و افزایش مشوق ها و پاداش ها در مسابقات فوتبال نیاز دارد. این امر به نفع پیشرفت سطح مسابقات و بالا بردن سطح بازیکنان است که باعث افزایش قدرت تیم ملی می شود.

 

دیدگاه‌ها