کد خبر : 1760887 | 21 خرداد 1400 ساعت 13:08 | 39.3K بازدید | 9 دیدگاه

پلن B پرز برای تقویت خط حلمه لوس بلانکوس

ادعای آ.اس: لواندوفسکی بمب تابستانی رئال مادرید

روزنامه آ.اس اسپانیا مدعی شد که باشگاه رئال مادرید در صورت عدم موفقیت در جذب هالند، به دنبال جذب روبرت لواندوفسکی خواهد بود.

ادعای آ.اس: لواندوفسکی بمب تابستانی رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه آ.اس اسپانیا امروز در خبری از علاقه لواندوفسکی برای حضور در مادرید خبر داد. این روزنامه نوشت: رابرت لواندوفسکی 32 ساله، وارد صحنه نقل و انتقالاتی می شود. همانطور که AS از منابع نزدیک به مهاجم لهستانی فهمیده است، بازیکن امکان تغییر شرایط و مواجهه با چالش های جدید را دارد.


پس از هفت فصل عملکرد در بالاترین سطح در بایرن مونیخ و با احتساب 4 فصل حضور در دوتموند، او با یازده دوره حضور در بوندسلیگا، فکر می کند زمان مناسب برای شناخت فرهنگ دیگری و لیگ جدیدی است. او تا سال 2023 با بایرن قرارداد دارد و این اصلی ترین مانع برای جدایی است چرا که باشگاه مونیخی تمایلی به فروش او ندارد.


اما در واقعیت، علاقه بازیکن به تغییر شرایط او را کاملاً در برنامه برخی از تیم های اصلی اروپا قرار داده و حتی او را به عنوان قهرمان اصلی مرتبط با بازار نقل و انتقالات در آینده تبدیل کرده است. لواندوفسکی در حال حاضر از چندین تیم برتر پیشنهاد دارد. پی اس جی به دنبال یک مهاجم تضمین شده است. مثل یونایتد (بعد از کاوانی) و سیتی (بعد از آگوئرو) و حتی چلسی، قهرمانان کنونی لیگ قهرمانان علی رغم موفقیت کمی که توسط ورنر نشان داده است، به دنبال مهاجم است.

 

1610829


در صورت عدم موفقیت در جذب هالند، لواندوفسکی مسیر جدیدی را برای حضور در مادرید باز می کند. او پیش از آنکه انتقالش به بایرن رسمی شود، در آستانه امضای قرارداد با باوارایی ها بود که با هزینه صفر از دورتموند به آن رسید. این مهاجم لهستانی در آوریل 2013 وقتی در بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک پوکر مقابل رئال مادرید درخشید، فلورنتینو پرز را شیفته خود کرد.


با اینکه لواندوفسکی قبلاً به بایرن قول داده بود که راهی این تیم شود، اما سزاری کوچارسکی مدیربرنامه او در آن زمان حتی به مادرید پیشنهاد پرداخت 20 میلیون بند حق خرید را داد تا لواندوفسکی از تیم مونیخی جدا شود و در برنابئو بازی کند. لوا نیز به این انتقال چراغ سبز نشان داده بود اما فلورنتینو پرز در آخرین لحظه این ایده را رد کرد.


آرزوی لواندوفسکی همیشه بازی در مادرید بوده است. برای او یک رویا است که قبل از پایان دوران فوتبالش این کار را انجام دهد. به همین دلیل سه سال پیش (پس از سال 2016) او مدیربرنامه هایش را تغییر داد. اکنون و علیرغم امتناع اولیه بایرن از فروش او، حرکات غیر قابل پیش بینی رئال مادرید در تابستان باعث شده است تا لواندوفسکی در دسترس باشد.


چند روز پیش نیز لواندوفسکی در مصاحبه ای گفته بود: من در بایرن احساس خوبی دارم، مونیخ یک شهر باشکوه است، بایرن یک باشگاه عالی است. من همیشه کنجکاو بوده ام که یک زبان جدید و یک فرهنگ جدید یاد بگیرم. اما من نمی دانم در زمان حضورم در فوتبال این اتفاق رخ می دهد یا پس از بازنشستگی یا اینکه بخاطر شغلم در آینده اینگونه شود. من در حال حاضر چیز بیشتری نمی دانم.

دیدگاه‌ها