کد خبر : 1760894 | 21 خرداد 1400 ساعت 14:15 | 17.2K بازدید | 2 دیدگاه

روبرتو مارتینز:

فرانسه و بلژیک؟ فقط 1 تیم بخت اول قهرمانی است

از نظر سرمربی تیم ملی بلژیک، تعداد میزبانی تیم ها در یورو 2020 می تواند در تعیین تیم قهرمان سرنوشت ساز باشد.

فرانسه و بلژیک؟ فقط 1 تیم بخت اول قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، بلژیک فردا کار خود در یورو 2020 را از جدال برابر روسیه در سن پترزبورگ شروع خواهد کرد. شیاطین سرخ اروپا یکی از شانس های قهرمانی محسوب می شوند و جالب اینکه روبرتو مارتینز سرمربی اسپانیایی این تیم معتقد است بر خلاف پیش بینی ها که فرانسه را شانس اول می دانند این انگلیس است که بخت اول قهرمانی محسوب می شود. بلژیک در گروه دوم رقابت ها با روسیه، دانمارک و فنلاند قرار دارد.

 

 

1586394

 

 

مارتینز در مصاحبه با کادنا سر گفت:« نمی توان فقط یک تیم را بخت قهرمانی دانست؛ به خصوص که شیوه برگزاری بازی ها که در کشورهای مختلف به انجام می رسد و برخی از موهبت میزبانی های متعدد برخوردارند، می تواند تاثیرگذار باشد.

ما به عنوان تیم اول گروه مان راهی دور نهایی شدیم ولی یورو باکیفیت ترین رقابت فوتبالی دنیاست و اصلا قابل پیش بینی نیست. ما قطعا یکی از شانس ها هستیم و البته فرانسه که ستاره های بزرگی دارد ولی از نظر من، انگلیس بیش از همه شانس قهرمانی دارد چرا که می تواند شش بازی از هفت بازی خود تا رسیدن به فینال را میزبان باشد.»

 

 

1610842

 

 

وضعیت کوین دی بروین و هازارد:« دی بروین در فینال لیگ قهرمانان از ناحیه بینی مصدوم شد ولی توانستیم مجوز حضور او در اردو را بگیریم. در 11 روز سه بازی باید برگزار کنیم و ببینیم شرایط کوین چگونه خواهد بود.

هازارد؟ او برای ما بازیکن بسیار مهمی است و یک رهبر در تیم محسوب می شود. او یکی از کاپیتان هاست و اگر در بهترین فرم باشد، تفاوت ها را رقم می زند. هدف این است در سه بازی دور گروهی بهترین روش برای استفاده از ادن را پیدا کنم. او ریتم تیم را تغییر می دهد و در رختکن همیشه فضای مثبت و اشتیاق ایجاد می کند.»

 

دیدگاه‌ها