کد خبر : 1760896 | 21 خرداد 1400 ساعت 14:40 | 39.5K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای ال چیرینگیتو

پیشنهاد وسوسه‌کننده سویا؛ بازگشت دراماتیک راموس؟

سرخیو راموس از باشگاه سابق خود سویا پیشنهادی خوب و وسوسه کننده دریافت کرده است.

پیشنهاد وسوسه‌کننده سویا؛ بازگشت دراماتیک راموس؟

به گزارش "ورزش سه"، هفته هاست که صحبت پیرامون آینده کاپیتان و اسطوره باشگاه رئال مادرید یعنی سرخیو راموس به یک دغدغه و نگرانی بزرگ برای هواداران رئال مادرید تبدیل شده است. با این حال گزارش ها حاکی از آن است که رئال مادرید و سرخیو‌ راموس در راه تمدید قرارداد به بن بست رسیده اند و به نوعی اوضاع ناامید کننده به نظر می‌رسد.

طی هفته های اخیر بسیاری از رسانه‌های معتبر گزارش دادند که راموس به دنبال عقد قرارداد دو ساله با رئال مادرید شده اما فلورنتینو پرز رئیس باشگاه با این مسئله مخالف است. 

 

 

1608318

 

 

در رئال بر این اعتقادند که راموس با باشگاهی دیگر به توافق رسیده و اگر غیر این است، بهتر است خود شخصا با پرز تماس بگیرد تا برای ادامه مذاکرات اقداملات لازم انجام شود.

 

 

1610850

 

 

شب گذشته در برنامه ال چرینگیتو این ادعا مطرح شد که راموس از باشگاه سابق خود سویا پیشنهادی 5 ساله با دستمزد 7 میلیون یورو خالص دریافت کرده است. پیشنهای که او را تا 40 سالگی در سویا حفظ خواهد کرد و نشانه ای بر اعتماد بالای این باشگاه به کاپیتان رئال است. اعتمادی که گویا سران رئال به راموس ندارند و حاضر نشده اند حتی پیشنهاد دو ساله به وی ارائه دهند.

 

 

1610849

 

 

راموس در 19 سالگی و تابستان 2005 بود که در آخرین ساعات نقل و انتقالات سویا را به مقصد رئال ترک کرد. باشگاه مادریدی برای این مهم مجبور شد 28 میلیون یورو بند فسخ او را پرداخت کند تا هواداران سویا هرگز راموس را نبخشند. او محصول آکادمی سویاست و سال هاست در سانچس پیسخوان از سوی هواداران سویا هو می شود. اکنون باید دید راموس حاضر به بازگشت خواهد شد یا خیر.

 

 

 

دیدگاه‌ها