کد خبر : 1760907 | 21 خرداد 1400 ساعت 15:40 | 10.7K بازدید | 2 دیدگاه

جو تیم ولز عالی است

بیل: سرحال و قبراقم؛ از ایتالیا ترسی نداریم

گرت بیل می گوید ولز برابر بهترین ها همیشه نمایش قدرتمندانه ای ارائه می دهد.

بیل: سرحال و قبراقم؛ از ایتالیا ترسی نداریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ولز فردا کار خود در یورو 2020 را از جدال با سوئیس آغاز خواهد کرد. ولزی ها با ایتالیا و ترکیه نیز هم گروه هستند.

گرت بیل بی شک یکی از امیدهای اصلی ولز در این رقابت ها خواهد بود. ستاره رئال که فصل قبل قرضی برای تاتنهام بازی کرد، 5 سال پیش در یورو 2016 یکی از عوامل رسیدن ولز به نیمه نهایی بود. او امیدوار به تکرار همان موفقیت است.

 

 

1607602

 

 

بیل در مورد شرایط تیم ملی ولز گفت:« برای نخستین بازی برابر سوئیس هیجان زده ایم. می دانیم که در گروه دشواری قرار داریم ولی ذهنیت تیم تغییر نکرده و از هیچ تیم بزرگی نمی ترسیم. نقطه قوت ما این است که برابر تیم های بزرگ همیشه قدرت مان را نشان می دهیم. امشب بازی افتتاحیه بین ایتالیا و ترکیه را تماشا خواهیم کرد. هم بازی نخست جام است و هم اینکه با ما هم گروهند. در مجموع جو بسیار خوبی را در تیم می بینم.»

 

نقش کاپیتانی:« بازیکنان ولز چندان به کمک نیاز ندارند. البته که به عنوان یک بازیکن قدیمی و باتجربه، سعی می کنم توصیه هایی داشته باشم. همه می دانیم که حریفانی قدر را پیش رو داریم. ایتالیا به خاطر تاریخش همیشه حریفی سخت محسوب می شود. سوئیس بین 10 تیم برتر رنکینگ فیفا قرار دارد و ترکیه هم در یکی دو سال اخیر بسیار پیشرفت کرده است.»

 

 

1607600

 

 

گلزنی:« نگران این موضوع نیستم. بارها پاس گل داده ام و اگر بتوانم بازهم موقعیت خلق کنم و پاس گل بدهم نیز راضی خواهم بود. مهم فقط گلزنی نیست. سرحال و قبراقم و پس از فصل خوبی که در تاتنهام از لحاظ گلزنی و پاس گل داشتم، وضعیتم بهتر از دو سه سال گذشته است.»

 

دیدگاه‌ها