کد خبر : 1760908 | 21 خرداد 1400 ساعت 15:35 | 16.7K بازدید | 4 دیدگاه

مشکل جدید استقلال، زمین برای بازی ندارند!

مشکل جدید استقلالی ها نداشتن زمین برای انجام مسابقه دوستانه است.

مشکل جدید استقلال، زمین برای بازی ندارند!

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات مالی باشگاه استقلال این روزها به یک دغدغه بزرگ برای اعضای تیم تبدیل شده است. اگرچه مسئولان باشگاه قول هایی به فرهاد مجیدی در خصوص مشکلات مالی داده اند اما همچنان آبی ها با مسائل روزمره مواجه اند.


یکی از معضلات استقلال نداشتن زمین برای انجام بازی دوستانه است. استقلالی ها مدت ها است تمرینات خود را در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می کنند که البته چمن مناسبی هم دارد اما این زمین برای برگزاری بازی دوستانه مناسب نیست.


با توجه به سخت گیری های این مجموعه ورزشی برای خروج و ورود افراد مختلف، استقلالی ها نمی تواننددر زمین انقلاب پذیرای تیم های دیگر در تعطیلات لیگ باشند. در این خصوص قرار بود بازی دوستانه روز گذشته استقلال با پیکان نیز در زمین انقلاب برگزار شود، اما به خاطر عدم صدور مجوزهای لازم اعضای تیم آبی پوش پایتخت به ورزشگاه اختصاصی پیکان رفتند و آنجا بازی برگزار شد.


حالا اما استقلالی ها در ادامه نیز با این مشکل مواجه هستند. در این باره شنیده می شود که ممکن است تمرینات استقلال به کمپ مرحوم ناصر حجازی برود که در این صورت مشکل بازی های دوستانه نیز حل خواهد شد.


استقلالی ها طبق برنامه ریزی انجام شده چند روز دیگر قرار است یک بازی دوستانه با نفت آبادان برگزار کنند اما هنوز مکان برگزاری این مسابقه هم مشخص نیست.

دیدگاه‌ها