کد خبر : 1760920 | 21 خرداد 1400 ساعت 16:58 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

آلمان شانس اول قهرمانی نیست

کروس: باید مراقب بنزما باشیم؛ بابت راموس متاسفم

تونی کروس به مدافعان آلمان توصیه کرد مراقب کریم بنزما باشند. او ناراحت است که چرا قرارداد سرخیو راموس با رئال تمدید نشده است.

کروس: باید مراقب بنزما باشیم؛ بابت راموس متاسفم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان اولین بازی خود در یورو 2020 را سه شنبه برابر فرانسه قهرمان جهان برگزار خواهد کرد.

آلمان در جام جهانی 2018 حتی از گروه خود نیز صعود نکرد ولی تونی کروس ستاره این تیم خوشبین است که در یورو 2020 جبران مافات کنند.

 

 

1610837

 

 

بازی آلمان و فرانسه رویارویی کروس و کریم بنزما که در رئال هم تیمی هستند نیز خواهد بود. او در این رابطه گفت:« از بازگشت کریم به تیم ملی فرانسه خوشحال شدم. می دانم که دعوت نشدن او به دلیل مسائل غیرورزشی بود چرا که او آنقدر خوب است که به راحتی در هر فهرست تیم کشورش حاضر باشد. بازی کنار کریم همیشه لذتبخش است ولی اکنون رقیب هم هستیم و من به مدافعان مان اطمینان دارم؛ هرچند که باید بسیار مراقب بنزما و دیگر مهاجمان فرانسه باشیم.»

 

عدم تمدید قرارداد راموس:« از این بابت متاسفم. نیازی نیست از اهمیت و بزرگی سرخیو راموس حرف بزنم. سال هاست با او هم تیمی هستم و البته نمی دانم در مذاکرات او و باشگاه چه گذشته اما می دانم که سرخیو تنها 20 روز دیگر با رئال قرارداد دارد و این خبر خوبی نیست. از نظر من راموس هنوز می تواند سال های بیشتری کاپیتان ما باشد. از بازی کنارش لذت برده ام و بهترین کاپیتانی است که در دوران فوتبالم داشته ام ولی در تمدید قرارداد او من کاره ای نیستم.»

 

 

1529092

 

 

چالش یورو 2020:« در جام جهانی 2018 ناامیدکننده بودیم ولی سه سال گذشته و من به تیم فعلی ایمان دارم. خیلی از بازیکنان تمام تمرکزشان روی هماهنگی تیمی در زمین است و از نظر من این فاکتور مهمی برای موفقیت است. مهم است در یک تورنمنت، تیمی متحد و منسجم باشید.»

 

آخرین روزهای یوآخیم لوو به عنوان سرمربی آلمان:« با لوو در تماس دائم بودم و در نهایت تصمیم به کناره گیری، تصمیم خودش بود. او قطعا از هر لحاظ به این قطعیت رسیده بود. لوو همیشه سعی داشته با بازیکنانش همراه باشد و آنها را نسبت به ایده هایش مطمئن کند.»

 

 

1585376

 

 

مصاف با فرانسه:« همه چیز 50-50 است و ما شانس اول پیروزی نیستیم. فرانسه تیمی قدرتمند است و البته ما هم تغییراتی مثبت داشته ایم. از نظر من فرانسه شانس بیشتری دارد و ما یک پله عقب تر قرار داریم. در جام جهانی گذشته ما را شانس اول می دانستند و همه دیدند که چه رخ داد. در زمین باید نشان دهیم که تیمی مدعی هستیم.»

 

هدف اول آلمان:« هر طور شده باید از گروه صعود کنیم. مهم نیست به عنوان تیم اول یا خیر.»

 

دیدگاه‌ها