کد خبر : 1760926 | 21 خرداد 1400 ساعت 17:11 | 23.7K بازدید | 4 دیدگاه

استقلال فقط در این سال‌ها ریخت و پاش کرده اما ثبات نداشته

شریفات: حتما حرف‌های فرهاد مجیدی با سند است

بازیکن سابق استقلال و حال حاضر آلومینیوم اراک ابراز امیدواری می‌کنند مسوولان با برآورده کردن انتظارات فرهاد مجیدی به آنها برای دستیابی به این تیم کمک کنند.

شریفات: حتما حرف‌های فرهاد مجیدی با سند است

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل شریفات بازیکن اسبق استقلال که در این فصل در آلومینیوم اراک بار دیگر توانسته عملکرد موفقی از خود به جا بگذارد، در خصوص شرایط این تیم در تعطیلات لیگ برتر گفت: تیم‌ ما شرایط خیلی خوبی دارد فکر می‌کنم امسال آلومینیوم اراک پدیده لیگ بوده است از زمان حضور منصوریان شرایط بهتر شده است و فکر می‌کنم نتایج ما گویای همه چیز است.

 

وی درباره مصدومیت میثم مجیدی کاپیتان آلومینیوم اراک نیز گفت: مصدومیت مجیدی شوک بسیار بزرگی به ‌آلومینوم اراک بود همه از این موضوع ناراحت بودند او اراکی است و به تیم شهرش تعصب دارد امیدوارم هر چه زودتر دوباره شرایط حضور در میادین را پیدا کند. مجیدی کاپیتان دوست داشتنی آلومینیوم است.

 

شریفات در خصوص اینکه آیا الومینیوم اراک امسال سهمیه آسیایی را کسب خواهد کرد یا خیر؟ می‌گوید: مسلما سپاهان یا پرسپولیس قهرمان لیگ خواهند شد تیم ما به همراه گل گهر و استقلال و همچنین فولاد به دنبال کسب سهمیه هستند. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که این اتفاق بیفتد.

 

مهاجم آلومینیوم در خصوص کار کردن با منصوریان بیان داشت: او یک کادر استقلالی دارد که کار را واقعا لذتبخش‌ می‌کنند. علی آقا او تاکتیک‌های خیلی خاص دارد و از نحوه کار کردن با او راضی هستم او تیمش را تهاجمی به زمین می‌فرستد و نکته جالب اینکه تیم ما کم هم گل می‌خورد در هشت بازی که او سرمربی بوده ما فقط سه گل خورده‌ایم.

 

شریفات درباره اینکه دوست دارد تیمش در مرحله بعدی جام حذفی با کدام تیم روبرو شود گفت: دوست داریم با یک تیم ضعیف بازی کنیم به خاطر اینکه ما در این بازی مهمان هستیم و اگر بتوانیم از این مرحله عبور کنیم در نیمه نهایی میزبان خواهیم بود و برایمان فرقی نمی‌کند مقابل کدام تیم ظاهر شویم ما در اراک پرسپولیس را هم برده‌ایم.

 

وی درباره اینکه شرایط آلومینیوم اراک نسبت به نیم فصل اول چقدر تغییر کرده است اینطور توضیح داد: من در خصوص خودم باید بگویم رسول خطیبی دوباره مرا شکوفا کرد مرا به پست تخصصی خودم بازگرداند و خدا را شکر سال بسیار خوبی برایمان بود و دوباره فوتبالم را مدیون خطیبی هستم.

 

شریفات درباره اینکه هم بازی سابقش مجیدی این روزها در استقلال شرایط خوبی ندارد اینطور واکنش نشان داد: استقلال در این چند سال همه‌اش ریخت و پاش کرده و مانند پرسپولیس ثبات نداشته من خودم استقلالی هستم اما تعصبی حرف نمی‌زنم خودم دوست دارم استقلال جای پرسپولیس باشد پرسپولیس مشکلات استقلال را ندارد و مطمئن باشید فصل بعد هم پرسپولیس قهرمان خواهد شد و این اتفاق یک دهه ادامه خواهد داشت. استقلال باید مشکلاتش را هر چه زودتر حل کند. فرهاد مجیدی در مصاحبه‌اش اعلام کرده تیم را با دلالی بسته‌اند شاید چیزهایی می‌داند و به عنوان سرمربی مشکلات تیم را می‌داند شما نگاه کنید پرسپولیس حتی یارگیری هم روی حساب و کتاب است باید بگویم قهرمانی پرسپولیس در این چهار سال شانسی نبوده است.

دیدگاه‌ها