کد خبر : 1760935 | 21 خرداد 1400 ساعت 18:04 | 13K بازدید | 2 دیدگاه

هشدار به باشگاه‌های سوپرلیگی؛

چفرین: عدالت دیر و زود دارد، اما فرا خواهد رسید

الکساندر چفرین، رییس یوفا، به یوونتوس، رئال مادرید و بارسلونا هشدار داده است که آنها از عواقب تشکیل سوپرلیگ در امان نمانده اند و عدالت بالاخره اجرا خواهد شد.

چفرین: عدالت دیر و زود دارد، اما فرا خواهد رسید

به گزارش "ورزش سه"، کمیسیون انضباطی یوفا به دلیل اقدامات قانونی دادگاه مادرید رسماً روند رسیدگی به پرونده خود علیه سه باشگاه ها یاغی یووه، بارسا و رئال مادرید را به حالت تعلیق درآورد، این به آن معنا است که این باشگاه ها مطمئناً می توانند برای فصل 22-2021 در چمپیونزلیگ شرکت کنند.

هر چند این امر نمی تواند برای همیشه از آنها در برابر عواقب ناشی از راه اندازی پروژه سوپرلیگ اروپا محافظت کند.

چفرین در مصاحبه با شبکه RAI گفت: "من فقط می گویم که عدالت گاهی کند و آهسته فرا می رسد، اما همیشه اجرا می شود.

من وارد پرونده انضباطی نشدم اما طوری که من این مسئله را می بینم این یک موضع قطعی و نقطه پایانی از سوی ما نیست. ابتدا ما موضعات قانونی را روشن خواهیم کرد و سپس ادامه می دهیم.

گاهی احساس می کنم این سه باشگاه مانند کودکانی هستند که مدتی از مدرسه فرار کرده اند. آنها به یک جشن تولد دعوت نمی شوند و سپس سعی می کنند پلیس را به مهمانی بریزند!"

 

1610902

 

میشل پلاتینی، رییس سابق یوفا، در روزهای پیش گفته بود که باشگاه ها از هر نظر حق داشتند که یک لیگ مجزا برای خودشان به راه بیندازند.

چفرین در این باره گفت: "من از هیچ چیزی در فوتبال سورپرایز نمی شوم. صحبت های او شایسته پاسخگویی نیست."

اعلام حضور غافلگیرانه پروژه سوپر لیگ از سوی دوازده باشگاه بزرگ اروپایی برای چفرین تبدیل به مسئله ای به شدت شخصی شده است چرا که او دوستی نزدیکی با آندره آ آنیلی رییس باشگاه یوونتوس داشت و حتی پدرخوانه فرزند آنیلی بود!

چفرین در این مدت بارها از این موضوع که چطور آنیلی تا قبل از اعلام وجود سوپرلیگ درباره این پروژه به او دروغ گفته، صحبت کرده است.

رییس یوفا در پاسخ به این سوال که آیا با آنیلی آشتی خواهد کرد و دست او را در دست خواهد فشرد، گفت: "این یک سوال شخصی است و من نمی خواهم به آن بپردازم، اما فکر می کنم او جوابش را می داند."

 

 

 

دیدگاه‌ها