کد خبر : 1760968 | 21 خرداد 1400 ساعت 20:59 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

شیاطین بدون مصدومان به روسیه رفتند؛

غیبت دی‌بروین و ویسل در بازی اول بلژیک در یورو

تیم ملی بلژیک تایید کرد که کوین دی بروین و اکسل ویسل در نخستین بازی این تیم در یورو 2020 برابر روسیه غایب خواهند بود.

غیبت دی‌بروین و ویسل در بازی اول بلژیک در یورو

به گزارش "ورزش سه"، کوین دی بروین که همچنان در حال بهبودی از مصدومیت است، طبق اعلام رسمی تیم ملی بلژیک در نخستین بازی تیم ملی بلژیک در یورو 2020 برابر روسیه غایب خواهد بود.

ستاره بلژیکی منچسترسیتی در فینال چمپیونزلیگ برابر چلسی از ناحیه صورت دچار مصدومیت شدید شد و اشک ریزان زمین بازی را ترک کرد. خروج او از زمین مسابقه از همان زمان این ترس را در دل بلژیکی ها ایجاد کرد که شاید دی بروین یورو را از دست داده باشد.

با این حال دی بروین همچنان در فهرست نهایی تیم ملی بلژیک که سر مربی این تیم، روبرتو مارتینز اعلام کرد، حضور داشت. دی بروین دراین مدت در کنار دیگر هم تیمی هایش به تمرین و ریکاوری مشغول بوده است و امید فزاینده ای وجود داشت که بتواند در نخستین مسابقه بلژیک برابر روسیه هم به میدان برود.

 

1610986

 

اما اکنون به نظر می رسد که بازی روسیه زودتر از تصور آنها فرا رسیده و دی بروین هنوز آماده بازی نیست. تیم بلژیک امروز خود را به سن پترزبورگ رساند و دی بروین به همراه این تیم به محل برگزاری بازی ها پرواز نکرد. ستاره بلژیک به همراه اکسل ویسل، دیگر هم تیمی اش که او نیز از مصدومیت مچ پا رنج می برد در بلژیک به پیگیری روند بهبود خود ادامه خواهد داد.

تیم ملی بلژیک نیز در توییتر خود اعلام کرد که این دو بازیکن در بازی برابر روسیه غایب خواهند بود.

 

1610983

 

مارتینز اوایل هفته در مورد وضعیت دی بروین ابراز خوشبینی کرده بود و روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: "او به تیم پیوسته و این خبر خارق العاده ای است. او به نظر آماده می آید، شاداب به نظر می رسد و همین که از در اتاق غذاخوری تیم داخل می آید بهترین قسمت روز ما است!

او بازی کرواسی را تماشا کرد و روحیه تیمی را گرفته و مشتاقانه منتظر است تا به آرامی بهبودی خود را با تیم پزشکی پیش ببرد. اما وقتی او با بازیکنان باشد و عضوی از گروه باشد، تفاوت زیادی ایجاد می کند."

 

1610965

 

بلژیک در بازی دوستانه برابر یونان و کرواسی دی بروین و ویسل را در اختیار نداشت اما آنها نمایش خوبی داشتند. یک تساوی با یونان و پیروزی مقابل کرواسی نتیجه این دو تقابل دوستانه بود.

اما فارغ از گزینه های دیگر، مارتینز به شدت مشتاق است تا هر چه زودتردو بازیکن ثابت ترکیب خود را دوباره در کنار تیم ببیند. سه روز بعد از بازی روسیه، بلژیک مقابل دانمارک قرار می گیرد و سپس در آخرین بازی از مرحله گروهی در گروه B به مصاف فنلاند خواهد رفت. این امید وجود دارد که دی بروین و ویسل بتوانند در آن بازی ها حضور داشته باشند.

ادن هازارد نیز دیگر بازیکن بلژیک است که حضور او در بازی برابر روسیه همچنان با تردیدهایی مواجه است.

 

 

دیدگاه‌ها