کد خبر : 1760986 | 21 خرداد 1400 ساعت 22:45 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

گلزنی و گل سازی با کریم و جهانبخش

بازوبندی که همچنان خوش یمن است (عکس)

دو کاپیتان تیم ملی در دیدار با کامبوج در امر گلزنی موفق ظاهر شدند تا همچون دیدار با هنگ کنگ، این بازوبند برای ملی پوشان خوش یمن باشد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران با ارائه یک بازی کاملا برتر و یک طرفه، با 10 گل کامبوج را در هم کوبید. علیرضا جهانبخش که در این بازی از ابتدا به میدان رفته بود، بازوبند کاپیتانی را بر دست بست و در دقیقه 16 چراغ اول را روشن کرد.


بازیکن تیم برایتون انگلیس، پس از یک حرکت درون محوطه جریمه، با خطای مدافع حریف سرنگون شد تا داور یک ضربه پنالتی به سود ایران اعلام کند که خود جهانبخش پشت این توپ ایستاد و آن را وارد دروازه کرد تا بدین ترتیب گل نخست را به ثمر رسانده باشد.

 

1611001


در نیمه دوم و با ورود کریم انصاری فرد به بازی، جهانبخش بازوبند کاپیتانی را به او داد تا مهاجم باسابقه تیم ملی، در 45 دقیقه دوم به عنوان دومین کاپیتان تیم ملی در زمین حضور داشته باشد که در ادامه او نیز موفق به گلزنی شد.


حرکت بسیار خوب مهدی قایدی و سرنگونی او درون محوطه جریمه، سومین خطای پنالتی را برای ایران به ارمغان آورد که کریم انصاری فرد پشت این ضربه ایستاد و موفق به گل زدن شد تا او نیز به عنوان دومین کاپیتان تیم ملی، از روی نقطه پنالتی گلزنی کرده باشد.

 

1611041

 


پیش از این و در بازی با هنگ کنگ نیز بازوبند کاپیتانی برای ملی پوشان خوش یمن بود. ابتدا وحید امیری پس از خروج علیرضا جهانبخش از زمین در دقیقه 58 بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست و پس از تنها 3 دقیقه موفق به گلزنی شد.


در ادامه و در دقیقه 80 و با ورود کریم انصاری فرد به جای علی قلی زاده، امیری بازوبند را بر بازوی مهاجم اردبیلی تیم ملی بست و او نیز پس از تنها 4 دقیقه دروازه حریف را باز کرد تا بازوبند کاپیتانی در این دو بازی برای تیم ملی ایران خوش یمن بوده باشد.

دیدگاه‌ها