کد خبر : 1761019 | 22 خرداد 1400 ساعت 02:15 | 121.7K بازدید | 24 دیدگاه

سخت ترین دوران مربیگری ام را می گذرانم

مربی عراق: ایران بدون خلق موقعیت، هنگ کنگ را برد

سرکو کاتانچ سرمربی عراق در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل هنگ کنگ پیروزی ایران مقابل هنگ کنگ را زیر سوال برد.

مربی عراق: ایران بدون خلق موقعیت، هنگ کنگ را برد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال عراق با یک گل بخودی پیروزی کمرنگ و دشواری مقابل هنگ کنگ کسب کرد و در صدر جدول رده بندی گروه C باقی ماند. سرمربی عراقی ها پس از این بازی تایید کرد که تیم او با غلبه بر هنگ کنگ، به هدف مهم خود دست یافته است.


کاتانچ در کنفرانس مطبوعاتی پس از مسابقه گفت که او سخت ترین دوره زندگی خود را به عنوان مربی پشت سر می گذارد. او گفت: ما به سه امتیاز مسابقه رسیدیم و کارهای مورد نیاز خود را انجام دادیم و این مهمترین چیز است. ما می دانستیم که دیدار با هنگ کنگ یک مسابقه دشوار خواهد بود. ما همین مسئله را در بازی رفت و در بصره تجربه کردیم. بازی در برابر 10 بازیکن با مساحت 60 متر دشوار است.


وی افزود: من مسابقات زیادی از تیم های بزرگ در سراسر جهان تماشا کرده ام و اینکه چگونه آنها برای گلزنی به تیم های کوچکی که کاملا دفاع می کنند، تلاش می کنند. فوتبال بازی سختی است و ما امروز کار خود را انجام دادیم.


وی ادامه داد: ما مطمئناً می توانیم پیشرفت کنیم، شاید باید برخی موارد را توسعه دهیم. بله، ایران 3-1 پیروز شد، اما این تیم با موارد خاص پیروز شد و نه با ایجاد فرصت.


وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: در این مسابقات مقدماتی مهمترین چیز این است که ما 6 امتیاز را بدست آوریم. زیرا صادقانه بگویم ما در این دوره وضعیت خوبی نداریم. مشکلات زیادی وجود دارد. ما در این زمین سه مسابقه انجام می دهیم و به مدت 10 روز ما در اتاق هایمان حبس هستیم.


او گفت: من بازیکنانم را نمی بینم و حتی نمی دانم چه چیزی می خورند. من فقط در زمان برگزاری تمرین با آنها ملاقات می کنم، بنابراین شرایط دشوار است. من برای بازیکنان خوشحالم زیرا آنها آنچه را که می خواستند به دست آوردند، صادقانه بگویم که من سخت ترین دوره زندگی خود را به عنوان مربی پشت سر می گذارم.

دیدگاه‌ها