کد خبر : 1761063 | 22 خرداد 1400 ساعت 11:31 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

مودریچ: این انگلیس مدعی قهرمانی است

لوکا مودریچ، ستاره باتجربه تیم ملی کرواسی مدعی شد انگلیس یکی از نامزدهای قهرمانی در یورو 2020 است.

مودریچ: این انگلیس مدعی قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، سه سال قبل تیم ملی کرواسی در دیداری هیجان انگیز در نیمه نهایی جام جهانی 2018 با گل اوقات اضافی ماریو مانژوکیچ، 1-2 انگلیس را مغلوب کرده و راهی فینال شد. حالا و در آستانه تقابل این دو تیم در مرحله گروهی یورو 2020، لوکا مودریچ در مورد کیفیت بالای انگلیس و آن مسابقه تماشایی صحبت کرده است.

 

لوکا مودریچ گفت: "از نظر من بی تردید انگلیس تیمی بهتر از سه سال پیش است. تهدید اصلی ترکیب انگلیس؟ نام بردن از یک بازیکن کار دشواری است زیرا آنها بازیکنان بسیار خوب، با استعداد و جوانی در اختیار دارند که تشنه موفقیت بوده و در این یورو بسیار خطرناک خواهند بود.

 

1611235

 

از نظر من انگلیس یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی محسوب می شود. همچنین آنها در خانه بازی می کنند و این نیز برای انگلیس یک مزیت است. البته این مزیت خیلی بزرگی برای آنها نیست، اما به هر حال انگلیس از هواداران خود دور نخواهد بود.

 

دیدار نیمه نهایی جام جهانی 2018؟ من هنوز هم بخش زیادی از آن بازی را در خاطر دارم. انگلیس بهتر شروع کرد و در ابتدای بازی به گل رسید، همچنین آنها موقعیت های دیگری نیز ایجاد کرده و از آنها استفاده نکردند. اما با گذشت دقایقی از بازی، ما بهتر ظاهر شده و در نیمه دوم و وقت های اضافه تیم بسیار بهتری نسبت به انگلیس بوده و از همه جهات مسلط بودیم. ما شخصیت بزرگ خود را نشان دادیم. البته کرواسی در مرحله قبلی 120 دقیقه بازی کرده و در ضربات پنالتی برنده شد.

 

بازگشت مقابل انگلیس بیانگر کیفیت و شخصیت ما بود. در آن زمان آنها تیم بسیار خوبی بوده و آینده درخشانی در پیش داشتند. اما در آن بازی، ما بهتر بودیم و لیاقت صعود به فینال را داشتیم. این سرنوشت ماست که قبل از یک تورنمنت بزرگ همه کرواسی را دست کم بگیرند، اما اینکه مردم ما را مدعی نمی دانند، آزار دهنده نیست.

 

1611234

 

مثل همیشه هنگام بازی برای کرواسی با تمام وجود تلاش کرده و مبارزه می کنیم. خواهیم دید که به کجا و به چه مرحله ای از مسابقات خواهیم رسید. ما همان تیم جام جهانی نیستیم، برخی بازیکنانی دیگر دعوت نمی شوند و البته بازیکنان جوانی هستند که وارد رختکن شده اند، پس برای اینکه همه چیز سر جای خود قرار بگیرد به زمان نیاز دارید. ما هنوز هم رقیبی خطرناک هستیم و فکر نمی کنم تیمی علاقمند به رویارویی با ما باشد."

دیدگاه‌ها