کد خبر : 1761077 | 22 خرداد 1400 ساعت 12:34 | 58.1K بازدید | 2 دیدگاه

مورینیو: رونالدو به یک دلیل عاشق بنزما بود

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق رئال مادرید به تمجید از عملکرد کریم بنزما، مهاجم فرانسوی این تیم پرداخته است.

مورینیو: رونالدو به یک دلیل عاشق بنزما بود

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان کریم بنزما در فصول اخیر در نهایت کادر فنی تیم ملی فرانسه را مجاب به دعوت دوباره از این بازیکن کرد و حالا بنزما در رقابت های یورو 2020 در ترکیب لوس بلوس حاضر خواهد شد. ژوزه مورینیو، مرد مشهور پرتغالی که روزگاری سرمربی بنزما در رئال مادرید بود، مدعی شد او بازیکنی در خدمت تیم بوده و به مهاجمان کنار دست خود نیز کمک می کند.

 

1611254

 

ژوزه مورینیو گفت: "بهترین تعریفی که می توان از کریم بنزما کرد این است که کریستیانو رونالدو در رئال مادرید عاشق او بود. اینکه کریستیانو عاشق یک بازیکن مهاجم دیگر باشد، به این معنی است که او کارهای زیادی برای کریستیانو و برای هر مهاجمی که در کنار او بازی کند انجام می دهد. کریم بنزما احتمالا تنها شماره 9 فوتبال است که خودخواه نیست. تماشای بازی بنزما و سبک فوتبال او فوق العاده است و از این نظر می توانم او را با هری کین مقایسه کنم.

 

شاید هری کین بیشتر موفق به گلزنی شده و احتمالا غریزه قاتل او بیشتر از کریم است، اما بنزما نیز به عنوان یک بازیکن در خدمت تیم فوق العاده است. به نظرم بنزما در ترکیب تیم فرانسه و در کنار آنتوان گریزمان و کیلیان امباپه می تواند فوق العاده عمل کند. این تعامل و همکاری در تیم بسیار مهم است و من معتقدم کریم در تیم فرانسه نیز می تواند خیلی خوب کار کند."

دیدگاه‌ها