کد خبر : 1761085 | 22 خرداد 1400 ساعت 13:25 | 8.6K بازدید | 2 دیدگاه

نصرتی: عراق تیم خوبی است اما ایران برنده است

پیشکسوت و ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران مدعی است که علیرغم کیفیت تیم ملی عراق، ایران از پتانسیل بهتری برای برتری مقابل حریف برخوردار است.

نصرتی: عراق تیم خوبی است اما ایران برنده است

به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی، مدافع اسبق تیم ملی که سابقه صعود با پیراهن ایران به جام جهانی را در کارنامه دارد، در خصوص شرایط شاگردان دراگان اسکوچیچ بعد از سه برتری اخیر و دستیابی به شانس صعود از این مرحله می‌گوید: به نظرم یک بازی تدارکاتی خوب و یک تمرین گلزنی در بازی مقابل کامبوج شاهد بودیم که اتفاقاً در این مقطع خیلی به کمک تیم ما آمد و یک بازی این چنینی لازم داشتیم. خدا را شکر تا اینجای کار 3 برد از 4 برد لازم را بدست آوردیم ولی مهم ترین بازی ما هنوز مانده است.

 

وی با اشاره به تغییراتی که اسکوچیچ در این بازی در چینش بازیکنان در نظر گرفته بود گفت: حقیقتش من انتظار داشتم در بازی با کامبوج تغییرات بیشتری در ترکیب اولیه شاهد باشیم و به نفراتی که کمتر بازی کرده بودند فرصت بیشتری داده شود ولی صلاح کادرفنی در این بود و با این حال در تعویض‌ها به نفرات نیمکت نشین بازی بیشتری رسید و عملکرد خوبی هم داشتند و توانستند از فرصت به دست آمده استفاده کنند.

پیشکسوت فوتبال در مورد تقابل با عراق هم توضیح داد: عراق حریف سر سختی است و علاوه بر این تیم باید با چمن بی کیفیت بازی هم رقابت داشته باشیم و از همین الان باید مراقب خیلی موارد در این بازی باشیم. عراق نسبت به بحرین حریف سر سخت‌تری است ولی خب از هیچ جهت به ما نمی‌خورند و ما کاملاً تیم برتری نسبت به آنها هستیم و می‌توانیم یک برد خوب و قاطعانه کسب کنیم و صعود شیرینی به دور بعدی داشته باشیم.

 

نصرتی در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی هم گفت: نتیجه را نمی‌توان پیش بینی کرد ولی به نظرم می‌توانیم با اختلاف گل پیروز شویم و با توجه به نمایشی که در این دیدارهای اخیر از تیم ملی دیدم به نظرم این کار کاملاً شدنی است و دور از دسترس نخواهد بود و شک نکنید بازی را می‌بریم.

 

دیدگاه‌ها