کد خبر : 1761108 | 22 خرداد 1400 ساعت 15:35 | 57.2K بازدید | 6 دیدگاه

با دستمزد بهتر، ستاره هلندی در یک‌قدمی بارسا(عکس)

ممفیس دیپای که به نظر از بارسا دور شده بود، حالا نزدیک به پوشیدن پیراهن این باشگاه است.

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بود که بارسلونا به این قطعیت رسید که در جذب جینی واینالدوم قافیه را به پی اس جی باخته است. بارسا با ستاره هلندی لیورپول تمام کرده بود و روز تست های پزشکی وی نیز مشخص شده بود ولی در نهایت پی اس جی با ارائه پیشنهادی دو برابر بارسا توانست واینالدوم را از پیوستن به باشگاه کاتالان منصرف کند.

 

 

1601149

 

 

بارسلونا نمی خواهد آن اتفاق در مورد ممفیس دیپای هم تکرار شود و به همین دلیل طبق ادعای موندو دپورتیوو رقم پیشنهادی خود به این بازیکن را افزایش داده است. در بارسلونا مطلع شده اند که یوونتوس دستمزدی دو برابر را به مهاجم سابق لیون پیشنهاد داده  و به همین دلیل او در انتخاب تیم بعدی خود تردیدهایی دارد.

سران بارسا قصد دارند در یک هفته پیش رو و قبل از اینکه دیپای با درخشش احتمالی در یورو 2020 با هلند تبدیل به بازیکنی گران قیمت تر شود، کار انتقالش را نهایی کنند. 

 

 

1611269

 

 

پیشنهاد قبلی بارسا سه ساله بود ولی اکنون پیشنهاد به دو ساله به علاوه یک سال مشروط تغییر کرده اما دستمزد به میزان قابل توجهی نسبت به پیشنهاد قبلی بالاتر رفته و بندهایی به قرارداد نیز اضافه شده که می تواند دستمزد او را بیش از پیش نیز افزایش دهند.

در بارسلونا ایمان دارند که دیپای طی همین هفته پاسخ مثبت خود را خواهد داد و حتی قصد دارند او را هفته بعد و در بحبوحه یورو 2020 به هواداران نیز معرفی کنند.

 

دیدگاه‌ها