کد خبر : 1761115 | 22 خرداد 1400 ساعت 15:44 | 9.6K بازدید | 2 دیدگاه

مهدی قایدی گره بازکن بازی است؛

فریبا: حتما باید عراق را شکست دهیم

بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی می گوید تیم ملی از لحاظ فنی و روحی شرایط خوبی دارد و هیچ مشکلی برای پیروزی در برابر عراق ندارد.

فریبا: حتما باید عراق را شکست دهیم

به گزارش "ورزش سه"، بهتاش فریبا در مورد برد پر گل شاگردان اسکوچیچ مقابل کامبوج گفت: چیزی که ما از تیم ملی در برابر کامبوج متصور بودیم نمایان شد و در بازی رفت ما ۱۴ گل زدیم و در بازی برگشت هم ده گل زدیم. بازی به جهت فنی خوب بود و طبیعتا تیمی که ده گل می زند یعنی خوب کار کرده، اما کامبوج حریف خیلی ضعیفی بود و سه امتیاز این بازی خیلی دیده نمی شود. تغییرات خیلی خوب بود به خصوص از زمانی که قایدی آمد همه چیز عوض شد.


پیشکسوت استقلال در مورد عملکرد بازیکن ملی پوش این تیم یعنی مهدی قایدی ادامه داد: قایدی دو پاس گل داد که یکی از آن ها گل نشد و یکی گل شد و یک گل خیلی زیبا به قول دوستان نیماری زد. یک پنالتی هم گرفت و عملکردش فوق العاده بود. در آن ۸ دقیقه که بازی کرد، همه کار انجام داد و راندمان کارش از همه بازیکنان بهتر بود. صد در صد در بازی های بعدی هم می تواند کمک کند و این بازیکن گره بازکن است. به خصوص در فضاهای کم به خوبی پاس آخر می دهد و خیلی می تواند کمک باشد و در هر صورت هر زمان اضافه شود کمک بسیار بزرگی است.


وی در خصوص بازی بعدی تیم ملی با عراق گفت: کار تیم‌ ملی گره خورده و قطعا باید عراق را شکست دهد. بازی عراق با کامبوج و هنگ کنگ را که نگاه می کردم به نظرم عراقی ها خیلی سرپا نبودند، البته بازی ایران با این حریف همیشه چه باشگاهی چه ملی سخت بوده ولی بچه های ما از نظر فنی و روحی شرایط خوبی دارند و ما باید در هر صورت بازی را ببریم.  فکر می کنم شرایط تیم ما الان بسیار خوب است و می توانند عراق را شکست دهد.


بازیکن اسبق تیم ملی در مورد غیبت وحیدی امیری در بازی بعدی گفت: امیری بازیکنی است که کامل در اختیار سرمربی و تیم است و هر تیمی داشتن این بازیکن برایش آرزو است. چون هم توپ می گیرد، هم حمل توپ دارد و هم دوندگی فراوانی دارند. در اختیار کامل است و در حد نهایت خودش بازی کرده، ولی ما آنقدر جایگزین داریم که نگران نبودن وحید امیری باشیم.


فریبا در پایان در مورد اینکه بین رضایی، جهانبخش و طارمی بهترین نمره را به کدام بازیکن می دهد افزود: هر سه خوب بودند ولی عملکرد آماری قایدی از همه این ها بهتر بوده است!

 

دیدگاه‌ها