کد خبر : 1761138 | 22 خرداد 1400 ساعت 17:49 | 51.1K بازدید | 14 دیدگاه

واینالدوم:

پیشنهاد پی اس جی برایم جذاب‌تر از بارسلونا بود

ستاره هلندی در نشست خبری بازی با اوکراین در مورد دلیل ترجیح دادن پی اس جی به بارسلونا صحبت کرد.

پیشنهاد پی اس جی برایم جذاب‌تر از بارسلونا بود

به گزارش "ورزش سه"، 2 روز پیش خبری که از چند روز پیش منتشر شده بود، بالاخره رسمی شد. جورجینیو واینالدوم هافبک هلندی لیورپول پس از 5 فصل خوب در این باشگاه با اتمام قراردادش از این پس برای پی اس جی به میدان خواهد رفت.

 

 

1610576

 

 

واینالدوم دو هفته پیش ابتدا با بارسلونا وارد مذاکره شد. مدیر برنامه های او چند دور مذاکرات مثبت با باشگاه کاتالان داشت و حتی روز تست پزشکی او نیز مشخص شده بود. برنامه بارسا معرفی واینالدوم در اواسط هفته بود اما در نهایت او با دریافت پیشنهاد مالی به مراتب بهتر از پی اس جی، تصمیم گرفت به باشگاه پاریسی ملحق شود.

 

 

1611313

 

 

واینالدوم در نشست خبری امروز خود و در مورد مذاکراتش با بارسلونا گفت:« تصمیم خیلی دشواری بود. با بارسا 4 هفته مذاکره داشتیم ولی پی اس جی کمی سریع تر عمل کرد و پروژه این تیم نیز متقاعد کننده تر بود. گفتم که دشوار بود چرا که بارسا واقعا به جذب من ابراز علاقه نشان داده بود. فکر می کردم در نهایت به بارسا بروم چون تا مدت ها تنها تیمی بود که پیشنهادی جدی به من داده بود.»

 

واینالدوم در ادامه گفت:« باید تصمیم سختی می گرفتم؛ واقعا سخت چون هر دو از باشگاه های بزرگ دنیا هستند. بازی برای هر دو تیم افتخار است و در نهایت انتخاب من پی اس جی بود. می خواستم قبل از شروع یورو تیم بعدی ام را انتخاب کنم و حالا خیالم از هر جهت آسوده تر است.»

 

 

دیدگاه‌ها