کد خبر : 1761178 | 22 خرداد 1400 ساعت 20:38 | 14.1K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره آلمان و تمجید از کریم بنزما پیش از بازی حساس

تیمو ورنر، ستاره تیم ملی آلمان، معتقد است که فرانسه با کریم‌بنزما قدرتمند تر هم شده است.

ستاره آلمان و تمجید از کریم بنزما پیش از بازی حساس

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های یورو بعد از جام جهانی 2014 اولین حضور کریم بنزما در یک تورنومنت ملی محسوب می‌شود. او چندین سال به دلیل پرونده باج خواهی از متئو والبوئنا از تیم ملی فرانسه دور بود اما نهایتاً پیش از یورو و با نظر مثبت دشان دوباره به اردوی خروس ها دعوت شد.

 

آلمان در اولین مسابقه خود در رقابت‌های یورو به مصاف همین فرانسه خواهد رفت. در همین رابطه حالا تیمو ورنر معتقد است که فرانسه با اضافه شدن کریم بنزما به ترکیبش قدرتمندتر از قبل نیز شده است. ستاره تیم ملی آلمان در این باره گفت: "مطمئناً حضور بنزما باعث بدتر شدن فرانسه نمی شود. بنزما یکی از بهترین شماره های 9 در جهان است. سه گانه بنزما، گریزمان، امباپه در صورت بازی کردن آنها کنار هم بسیار خطرناک خواهد بود. مطمئناً شما از مهاجمی مانند بنزما چیزهای زیادی یاد می گیرید.

 

 

1608235

 

 

او موفقیت های زیادی به دست آورده و همچنین از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. برای من نحوه کار کردن او با توپ دریبل زدن و تمام کنندگی وی باورنکردنی است."

 

ورنر در ادامه گفت: "من فکر می‌کنم که بنزما مانند روبرتو فیرمینو در لیورپول است که توپ را می‌گیرد پخش می‌کند و در محوطه جریمه نیز بسیار خوب است. به نظر من او در کنار روبرت لواندوفسکی و کریستیانو رونالدو سه مهاجم مرکزی برتر هستند."

 

تیمو ورنر در مورد مانوئل نویر: "من به بایرن گل زدم، اما هیچ وقت به او گل نزدم. شخص دیگری در دروازه بود. او هیجان انگیز است و سالها بهترین دروازه بان بوده است. برای من، او بهترین گلر جهان است."

 

 

1611375

دیدگاه‌ها