کد خبر : 1761186 | 22 خرداد 1400 ساعت 21:25 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

ولز از تساوی راضی بود، سوئیس هرگز!

به نظر می رسد رختکن ولز از تساوی برابر سویسی راضی است، اما کادر و بازیکنان سوئیس چنین حسی ندارند.

ولز از تساوی راضی بود، سوئیس هرگز!

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز و در شرایطی که تیم ملی سوئیس فرصت های فراوانی را از دست داد، در نهایت برابر تیم ملی ولز به تساوی 1-1 رضایت داده و دو امتیاز مهم را از دست داد. در ادامه واکنش های بازیکنان و کادر فنی دو تیم را به صورت خلاصه مرور خواهیم کرد.

 

ولادیمیر پتکوویچ، سرمربی تیم ملی سوئیس در پایان بازی گرفت: "من نیمه پر لیوان را می بینم. ما در بخش های زیادی بر جریان مسابقه مسلط بوده و در بسیاری از زمینه ها از آنها بهتر عمل کردیم. ما فقط ده دقیقه افت کردیم و در نهایت همین باعث شد دروازه ما باز شود. بی شک موقعیت های زیادی برای گلزنی ایجاد کردیم و باید یکی یا دو تا از آنها را تبدیل به گل می کردیم. این تساوی ناامیدکننده است، اما ما از عملکرد خود خیلی ناراضی نیستیم."

 

1611347

 

رابرت پیج، سرمربی ولز نیز گفت: "ما می خواستیم شروعی خوب و مثبت داشته باشیم و حالا شرایطی در رختکن حکم فرماست که انگار پیروز شده ایم. ما باید در عمق بهتر عمل کنیم و البته امروز در برخی دقایق مسابقه کمی هم خوش شانس بودیم."

 

کیفر مور، مهاجم تیم ملی ولز گفت: "گلزنی خیلی شیرین است. ما دوست داشتیم برنده شویم اما این تساوی نیز باعث می شود تا ما در موقعیت خوبی قرار بگیریم. اینکه ابتدا عقب افتادیم خوشحال کننده نیست، اما بازگشت و زدن گل تساوی نکته مثبت این دیدار برای تیم ملی ولز بود."

 

بریل امبولو، مهاجم تیم ملی سوئیس نیز گفت: "من از نتیجه کمی ناامید شدم، زیرا موقعیت هایی برای زدن گل دوم هم داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم. شاید بعد از گل اول خیلی منفعل عمل کردیم. ما شایسته پیروزی بودیم، اما متاسفانه این سه امتیاز به یک تساوی تبدیل شد."

دیدگاه‌ها