کد خبر : 1761192 | 22 خرداد 1400 ساعت 21:45 | 11.5K بازدید | 1 دیدگاه

مودریچ: انگلیس مدعی قهرمانی است اما...

لوکا مودریچ می‌گوید تیم ملی کرواسی با انگیزه موفقیت و پیروزی پا به دیدار برابر انگلیس خواهد گذاشت.

مودریچ: انگلیس مدعی قهرمانی است اما...

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های یورو برای فینالیست جام جهانی 2018 روسیه فردا آغاز خواهد شد و کرواسی در اولین بازی خود و شاید حساس ترین آنها در مرحله گروهی رو در روی انگلیس قرار خواهد گرفت؛ مسابقه ای که حتی نتیجه آن می تواند در تعیین تیم صدرنشین نیز تاثیرگذار باشد چرا که از انگلیس و کرواسی به عنوان شانس های اول صعود به دور بعد در گروه D نام برده می شود.

 

 

1611405

 

 

لوکا مودریچ با وجود بالا رفتن سن و سالش یکی از امیدهای اصلی تیم زلاتکو دالیچ در مسابقات یورو محسوب می‌شود. ستاره خط هافبک کرواسی پیش از بازی فردای این تیم مقابل انگلیس گفت: " من انگلیس را بسیار عالی ارزیابی می کنم و فکر می کنم که آنها یکی از مدعیان قهرمانی یورو هستند. البته این بدان معنا نیست که ما برای تلاش کردن یا کسب نتیجه خوب پا به زمین مسابقه نگذاریم.

 

ما در گذشته نشان داده ایم که می توانیم چه کارهایی انجام دهیم و می دانیم که باید چگونه مقابل انگلیس بازی کنیم. امیدوارم روز یکشنبه نیز این قابلیت مان را نشان دهیم. من احساس خوبی دارم. فصل طولانی است اما من تمام این سختی ها را تحمل کردم. همچنین لازم نیست که به افتخار و تعهد برای بازی در ترکیب تیم ملی کرواسی تاکید کنم. انتظارات هواداران از ما زیاد است و ما نیز انتظار زیادی از خودمان داریم."

 

 

1611406

 

 

مودریچ همچنین در اعتراض به حضور کم هواداران کرواسی در بازی فردا که در ومبلی برگزار می شود نیز گفت: "این شرم آور است که تعداد زیادی از هواداران کرواسی نمی توانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند چرا که ما همیشه بودن آنها را در کنارمان حس می کنیم. اما شرایط اینگونه است. ما باید روی بازی خودمان تمرکز کنیم و اجازه ندهیم که محیط اطراف ما را اذیت کند."

دیدگاه‌ها