کد خبر : 1761193 | 22 خرداد 1400 ساعت 21:50 | 47.6K بازدید | 3 دیدگاه

امباپه: می دانم که سرعت ترسناکی دارم

کیلیان امباپه معتقد است که باید روی سرعت بالای خود و کنترل آن به خوبی کار کند.

امباپه: می دانم که سرعت ترسناکی دارم

به گزارش "ورزش سه"، سرعت ستاره فرانسوی یکی از مهم ترین دلایل تبدیل شدن او به یکی از بهترین بازیکنان دنیا بوده است. کیلیان امباپه خودش نیز درباره این ویژگی فوق‌العاده صحبت کرده و می‌گوید همواره روی کنترل سرعتش کار می کند.

 

امباپه در مصاحبه‌ای با فرانس فوتبال گفت: "اکنون می دانم که سرعت من ترسناک است. وقتی بازی نمی کنم دفاع حریف جلوتر می آید. با این حال وقتی من بازی می کنم دفاع حریف به طور خودکار 30 متر عقب تر می رود. حتی تیم شناخته شده ای مانند بایرن‌مونیخ که همه ما می دانیم بسیار بالا بازی می کند در بازی مقابل ما 30 متر عقب تر دفاع می کرد.

 

 

1609920

 

 

بعد از جام جهانی کمتر پیش آمده خودم را در موقعیت تک به تک با حریف ببینم. حریفان همه کار برای جلوگیری از رقم خوردن این اتفاق انجام می‌دهند. در آغاز کمی شرایط دشوار بود اما فکر می‌کنم می‌دانستم که باید چگونه عملکرد خود را تکامل ببخشم. همراه مائوریسیو پوچتینو من خیلی روی این مسئله کار کردم. مجبور شدم وضعیت خود را بهبود ببخشیم و عملکردم را با مشخصاتی که دارم مطابقت دهم. من حتی سرعتم به 37.5 یا 38 می رسد."

 

 

1601256

 

 

امباپه در ادامه گفت: "البته من یاد گرفته ام که سرعت خود را کنترل کنم. در واقع این کنترل سرعت به من کمک می کند که از عجله و شتابزدگی جلوگیری کنم. من باید بازیکنی باشم که بیشترین فرصت را در فوتبال اروپا ایجاد می کنم. پوچتینو به من گفت که اگر فرصت های بیشتری ایجاد کنم می‌توانم فصل را با بیش از 60 گل به پایان برسانم."

دیدگاه‌ها