کد خبر : 1761206 | 22 خرداد 1400 ساعت 23:36 | 7.2K بازدید | 1 دیدگاه

کواچیچ: پیروزی سال 2018 برابر انگلیس تاثیری ندارد

متئو کواچیچ، ستاره خط میانی تیم ملی کرواسی مدعی شد بازی کردن در مقابل این انگلیس دشوار خواهد بود.

کواچیچ: پیروزی سال 2018 برابر انگلیس تاثیری ندارد

به گزارش "ورزش سه"، سه سال قبل و در شبی فراموش نشدنی بود که تیم ملی کرواسی در نیمه نهایی جام جهانی 2018 با نتیجه 1-2 و در اوقات اضافی انگلیس را مغلوب کرده و راهی فینال آن تورنمنت شد. حالا و در آستانه رویارویی دو تیم در  جام ملت های اروپا، متئو کواچیچ به تمجید از بازیکنان ترکیب انگلیس پرداخته و تاکید کرد در بازی فردا مبارزه بزرگی در میانه میدان شکل خواهد گرفت.

 

متئو کواچیچ گفت: "ما می دانیم که انگلیس بازیکنان جوان، سریع و چابکی دارد. هواداران آنها نیز انتظارات زیادی از این تیم ملی انگلیس دارند و شرایط برای ما سخت خواهد بود. من برای هم تیمی های انگلیسی ام آرزوی موفقیت می کنم و آنها نیز همین حس را برای من داشتند، اما همه برای موفقیت تیم خود مبارزه می کنند.

 

1611440

 

من فکر نمی کنم پیروزی سال 2018 در مرحله نیمه نهایی برابر انگیس برای ما مزیت خاصی داشته باشد، زیرا سه سال از آن بازی سپری شده است. این یک رقابت جدید است و آنها روی این دیدار متمرکز شده اند، این اولین مسابقه است و اهمیت زیادی دارد. در خط هافبک و میانه میدان درگیری های زیادی رخ خواهد داد، اما ما آماده هستیم.

 

ما برای آماده شدن قبل از هر مسابقه ای سخت کار کرده و بالاترین میزان تلاش خود را ارائه خواهیم داد. یورو 2020 تورنمنت بزرگی محسوب می شود، بنابراین من به خوبی می دانم که انتظارات از ما زیاد است."

دیدگاه‌ها