کد خبر : 1761209 | 22 خرداد 1400 ساعت 23:59 | 40.2K بازدید | 0 دیدگاه

دانمارک 0 - 1 فنلاند؛ شب غیرمنتظره تکمیل شد

دانمارک در دیداری عجیب و پرحادثه با یک گل مغلوب فنلاند شد.

دانمارک 0 - 1 فنلاند؛ شب غیرمنتظره تکمیل شد

به گزارش "ورزش سه"، در شبی عجیب که تحت تاثیر اتفاقات مربوط به کریستین اریکسن و بیماری غیرمنتظره او قرار گرفت، تیم ملی فنلاند با درخشش هرادسکی موفق شد با یک گل دانمارک را شکست دهد.

 

دانمارک بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود و در دقیقه هفت می توانست توسط کریستین اریکسن به گل اول دست پیدا کند، اما ضربه محکم او از پشت محوطه توسط هرادسکی مهار شد.

 

دقایقی بعد و این بار روی ارسال بازیکنان دانمارک از سمت راست بود که این تیم فاصله ای تا زدن گل اول نداشت، اما ضربه سر تماشایی هوبرگ را هرادسکی به زیبایی مهار کرد.

 

در دقیقه 26 این بار مارتین برایثوایت در مقابل دروازه فنلاند صاحب موقعیت گلزنی شده و می توانست قفل دروازه این تیم را باز کند، اما ضربه پای چپ او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

اما در اواخر نیمه اول کریستن اریکسن، هافبک تیم ملی دانمارک به یکباره به زمین افتاد و جریان بازی برای دقایقی متوقف شد. در نهایت شرایط بغرنج اریکسن باعث شد بازی برای حدود 90 دقیقه به تاخیر افتاده و با بهبود شرایط این بازیکن در بیمارستان از سر گرفته شود.

 

1611443

 

1611445

 

اما اگرچه دانمارک نیمه دوم را باز هم هجومی آغاز کرد و صاحب توپ و میدان بود، اما بر خلاف جریان مسابقه این فنلاند بود به گل اول دست یافت. روی ارسال یورونن، این پویانپالو که با یک ضربه سر دقیق و روی اشتباه کسپر اشمایکل موفق به زدن گل اول شد.

 

دانمارک در صدد جبران برآمده و خیلی زود فرصت داشت گل تساوی را به ثمر برساند. آنها صاحب یک ضربه پنالتی شدند، اما هرادسکی موفق شد ضربه هوبرگ را مهار کرده و دروازه را نجات دهد.

 

1611444

 

در دقیقه 80 ارسال زمینی ینسن از سمت چپ می توانست زمینه ساز گل تساوی باشد، اما مدافعان فنلاند توپ را به خوبی دور کردند. در دقیقه 86 و روی خروج اشتباه هرادسکی، دانمارک موقعیت خوبی برای گلزنی داشت که مدافعان فنلاند توپ را دور کردند. در ادامه تلاش دانمارک نتیجه ای نداشت و فنلاند با یک گل برابر این تیم پیروز شد.

دیدگاه‌ها