کد خبر : 1761224 | 23 خرداد 1400 ساعت 08:33 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

خسروی وفا:

تشکیل کمیسیون اخلاق اقدام ارزشمندی است

صدو هشتادوچهارمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک با حضور رئیس، نواب رئیس، دبیر و دیگر اعضاء برگزار شد.

تشکیل کمیسیون اخلاق اقدام ارزشمندی است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مهمان ویژه این نشست، رئیس کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک و پارالمپیک بود که به دعوت رئیس کمیته ملی پارالمپیک و به منظور ارائه گزارش اقدامات دو سال گذشته آن کمیسیون در جلسه مذکور شرکت کرده بود.

در ابتدا این جلسه، رئیس کمیته ملی پارالمپیک ضمن خوشامدگویی از اقدامات انجام گرفته درکمیسیون اخلاق در ۲ سال گذشته تشکر کرد و تشکیل کمیسیون اخلاق را اتفاق ارزشمندی در ورزش ایران دانست که واقعا جای آن در ورزش خالی بود.

 

محمود خسروی وفا حضور افراد متخصص، متعهد و خوش‌نام در این کمیسیون را از نقاط قوت کمیسیون اخلاق دانست.

در ادامه، رئیس کمیسیون با اشاره به مراحل تشکیل کمیسیون به تشریح عملکرد دو سال اخیر فعالیت کمیسسون اخلاق پرداخت.

 

تدوین آیین نامه های کمیسیون اخلاق و منشور اخلاق ورزش کسور، تشکیل شعب بدوی و تجدید نظر، راه اندازی دبیرخانه کمیسیون، تشکیل کارگروه ترویج اخلاق در ورزش با حضور پیشکسوتان و نخبگان در حوزه ورزش واخلاق و نهادهای مربوطه، صدور احکام ناظران ارشد اخلاق در ورزش کشور، ایجاد  کمیته ترویج مسئولیت های اجتماعی کمیسیون اخلاق، از جمله مهمترین اقدامات کمیسیون که توسط رییس کمیسیون تبیین و تشریح گردید.

در پایان این نشست نیز رییس کمیته ملی پارالمپیک ضمن تشکر مجدد از اقدامات کمیسیون اخلاق و همکاران ایشان در دو سال گذشته، آمادگی خود را برای همکاری همه جانبه کمیته ملی پارالمپیک با کمیسیون اخلاق اعلام کرد.

دیدگاه‌ها