کد خبر : 1761244 | 23 خرداد 1400 ساعت 09:56 | 6.4K بازدید | 5 دیدگاه

صادق محرمی و جایگاهی که تثبیت شد

به نظر می رسد جایگاه صادق محرمی در جناج راست خط دفاعی تیم ملی تثبیت شد و اسکوچیچ در بازی با عراق هم از وجود او بهره خواهد برد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد ازاینکه اسکوچیچ رامین رضاییان را از اردوی تیم ملی کنار گذاشت مشخص بود روی بازیکن دیگری برای این پست حساب باز کرده است و او کسی نبود جز صادق محرمی که به نظر می رسد بازی به بازی در ترکیب تیم ملی بهتر شده است و الان به هماهنگی های لازم برای بازی مهم با عراق دست پیدا کرده است. اسکوچیچ برای اینکه میزان هماهنگی او با دیگر بازیکنان تیم ملی و هم چنین اعتماد به نفسش بیشتر شود در بازی با کامبوج هم او را به میدان فرستاد تا نشان دهد در جناح راست خط دفاعی گزینه ای اصلی او صادق محرمی است. 

 

مدافع راست سابق تیم پرسپولیس که بعد از بازی برای تیم امید در بازی های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا در بیشکک دیگر برای تیم های ملی بازی نکرده بود بعد از حضور موفق در فوتبال کرواسی حالا جز مهره های ثابت تیم ملی بشمار می رود و تلاش می کند به همراه تیم ملی صعود به جام جهانی 2022 را تجربه کند. این یک موفقیت بزرگ برای او بشمار خواهد رفت. 

 

دعوت از سیامک نعمتی هم به این بهانه صورت گرفت تا تیم ملی در این پست بازیکن مطمئنی روی نیمکت داشته باشد؛ نه به این بهانه که صادق محرمی نتوانسته خواسته های اسکوچیچ را برآورده کند. باید گفت در منامه تیم ملی در فاز دفاعی هم تیم بسیار خوبی بوده است بطوریکه دروازه اش یک بار در بازی با هنگ کنگ و روی یک شوت ناگهانی باز شد.

 

1611516

دیدگاه‌ها