کد خبر : 1761250 | 23 خرداد 1400 ساعت 10:14 | 11.8K بازدید | 1 دیدگاه

خطیبی در اندیشه کسب اولین جام با تراکتور (عکس)

سرمربی تیم تراکتور در حال آماده کردن تیمش برای دیدار سوپر جام است.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار سوپر جام فوتبال ایران روز سی ام خرداد ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و طی آن دو تیم تراکتور به عنوان قهرمان جام حذفی و پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ برتر رودروی هم قرار خواهند گرفت.

 

در حالی که طبق عرف قرار بود این دیدار پیش از شروع لیگ بیستم برگزار شود اما زمان آن بارها دستخوش تغییر شد تا سرانجام در حالی که بازی های لیگ به هفته های پایانی نزدیک می شود و جام حذفی 8 تیم نهایی خود را شناخته، قهرمانان سال گذشته این دو جام، به مصاف هم بروند. این تعویق ها باعث شد تا تراکتور بعد از قطع همکاری با منصوریان و شجاعی (سرمربی – بازیکن) با رسول خطیبی به استقبال سوپر جام برود.

 

1611528

 

به این ترتیب رسول خطیبی که دومین مقطع حضورش در تراکتور را پشت سر می گذارد، می تواند اولین جام رسمی خود را همراه با این تیم کسب کند. این مربی پس از حضور در تراکتور و علی رغم اینکه فرصت زیادی برای سر و سامان دادن به شرایط به هم ریخته تیم نداشت، موفق شد نتایج خوبی در دور گروهی لیگ قهرمانان کسب کند و با تراکتور راهی دور حذفی مسابقات شود. خطیبی امیدوار است تا با فتح سوپر جام، فصلی را که احتمال کسب جام با حذف از جام حذفی و اختلاف امتیازی بالا با صدر جدول لیگ برتر بسیار کم شده را با قهرمانی در سوپر جام شیرین کند.

 

گفتنی است که رسول خطیبی در فصل 94-93 سرمربیگری تیم تراکتور را به عهده گرفت و توانست با تیم جوان و بومی که شکل داده بود، قهرمان نیم فصل اول شود اما بعد از تنها چند هفته از نیم فصل دوم و به بهانه از دست دادن صدر، اختلاف او با مدیرعامل وقت باشگاه، باعث برکناری اش از سمت سرمربیگری تراکتور شد. تراکتور آن فصل را با نایب قهرمانی پشت سر گذاشت تا خطیبی در حسرت قهرمان کردن تیمی که خودش آن را ساخته بود بماند.

دیدگاه‌ها