کد خبر : 1761265 | 23 خرداد 1400 ساعت 11:00 | 10.1K بازدید | 2 دیدگاه

کره جنوبی با عناصر تهاجمی مقابل لبنان

پائولو بنتو سرمربی پرتغالی کره جنوبی با عناصر تهاجمی و اصلی خود به مصاف لبنان رفته است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملی کره جنوبی و لبنان در آخرین بازی خود از مرحله گروهی رقابت های مقدماتی جام جهانی به مصاف هم رفته اند که پائولو بنتو برای این بازی با عناصر تهاجمی و مطرح خود به میدان رفته است.


این بازی که در استادیوم گویانگ در حال برگزاری است، بنتو از سون هیونگ مین ستاره تاتنهام و هوانگ یوی جو مهاجم 28 ساله بوردو فرانسه دو عنصر تهاجمی خود از ابتدا استفاده کرده است تا مربی پرتغالی نشان دهد قصد دارد این رقابت ها را با عملکردی بی نقص به پایان برساند.

 

1611567


بنتو همچنین از کیم سئونگ گیو سنگربان باتجربه کاشیو ریسول درون دروازه اش بهره گرفته است. البته او نتوانست روند گل نخوردن های کره ای ها را حفظ کند و دروازه اش خیلی زود باز شد. بازیکنانی نظیر چانگ هون، مین کیو سونگ و هونگ چول در ترکیب اصلی کره ای ها حضور دارند.


نتیجه این دیدار برای تیم ملی ایران بسیار حائز اهمیت است. در صورت شکست لبنان، تقریبا این تیم از جمع رقبای ایران خارج می شود به شرطی که ملی پوشان در بازی پایانی با عراق، حداقل یک تساوی را کسب کنند. لبنان فعلا با گل دقیقه 13سونی سعد از کره ای ها پیش افتاده که این نمی تواند خبر خوبی برای اسکوچیچ و شاگردانش باشد.

دیدگاه‌ها