کد خبر : 1761268 | 23 خرداد 1400 ساعت 11:04 | 14.9K بازدید | 1 دیدگاه

سامان قدوس؛ گلزنی در لیست انتظار

سامان قدوس در سه بازی سپری شده تیم ملی در منامه یکی از بازیکنان اثر گذار تیم ملی بوده است. حضور او در ترکیب تیم ملی در دیدار با بحرین شرایط بازی را کلا به سود ما تغییر داد.

به گزارش "ورزش سه"، سامان قدوس با وجود همه ی تلاش های خود در میانه ی میدان تیم ملی هنوز نتوانسته نام خود را به عنوان گلزن در این بازی ها ثبت کند؛ شاید در بازی با عراق این اتفاق طلایی برای او رخ دهد. با توجه به بازی خوبی که سامان از خود در دیدار با بحرین به نمایش گذاشت و هم چنین دیدار با کامبوج که برای تیم ملی به طور کامل بازی کرد به نظر می رسد در مصاف با عراق هم یکی از یازده مرد اسکوچیچ باشد. برای بازی در خط میانی به خصوص که وحید امیری مصدوم است و به این بازی نخواهد رسید. 

 

سامان قدوس هم در بازی با بحرین و هم در بازی با کامبوج نشان داد به خوبی می تواند نبض بازی را در اختیار بگیرد و به حملات ایران جهت دهد؛ اما در بازی هایی که او در انگلیس انجام داده بارها و بارها از او دیدیم به خوبی به سمت دروازه ی حریف پیشروی کرده و با شوت از راه دور دروازه ی حریفان را تهدید کرده که این اتفاق می تواند در بازی با عراق هم برای تیم ملی رخ دهد. وجه تمایز سامان قدوس بازی بدون ادعا و درگیرانه ی او با بازیکنان حریف در جریان مسابقه است. و هم چنین توانی که به خوبی در جریان بازی تقسیم می کند. شاید بتوان گفت با حضور سامان قدوس در ترکیب تیم ملی و جولان او در میانه ی میدان کمتر کسی از خلاء حضور اشکان دژاگه در خط هافبک صحبت خواهد کرد. 

 

کار را آن کرد که تمام کرد؛ یک بازی خوب دیگر از سوی تیم ملی و سامان قدوس در منامه؛ آنوقت است که همه با هم و در کنار هم می توانیم از صعود تیم ملی به دور بعدی بازی ها خوشحال شویم.

 

1611570

دیدگاه‌ها