کد خبر : 1761275 | 23 خرداد 1400 ساعت 11:29 | 44.8K بازدید | 8 دیدگاه

شگفتی یک نیمه‌ای؛ برتری لبنان مقابل کره (عکس)

تیم ملی لبنان نیمه اول بازی با کره جنوبی را به سود خود خاتمه داد.

به گزارش "ورزش سه"، کره جنوبی و لبنان آخرین بازی خود در مرحله گروهی دور دوم مقدماتی جام جهانی را در حالی برگزار کردند که چشم بادامی ها با ۱۳ امتیاز صعود خود را قطعی کرده‌ بودند و برای از دست دادن صدرنشینی نیز باید ۱۵ گل می‌خوردند.

 

با این حال پائولو بنتو تیمش را با تمام قوا به زمین فرستاد و بازوبند کاپیتانی نیز در اختیار سوت هیونک مین قرار گرفت.

 

لبنان ۱۰ امتیازی پس از شکست در مقابل ترکمنستان برای صعود نیاز به کسب امتیاز از این بازی داشت و باتوجه به این هدف نمایشی هجومی را ارائه کرد و خیلی زود به هدفش رسید. 

 

1611589

 

در دقیقه ۱۲ این بازی «مون هوآن کیم» توپ را لو داد و پس از بازپس‌گیری دوباره اشتباه کرد تا محمد حیدر در سمت راست صاحب توپ شود. ارسال او به هافبک شماره ۷ سعد رسید و سعد پس از دریبل بازیکن حریف ضربه خود را به سمت دروازه زد و این توپ پس از برخورد به تیرک دروازه تبدیل به گل شد.

 

پس از این گل، کره جنوبی تا پایان نیمه مالک توپ و میدان بود و حملات زیادی را هم روی دروازه انجام داد اما موفق به گلزنی نشد. مهم‌ترین موقعیت این تیم در دقیقه ۳۷ و روی ارسال سون هیونگ مین شکل گرفت که مدافع پیش کشیده نتوانست دروازه را باز کند و از مقابل دروازه سایه توپ را زد.

 

در دقیقه ۴۵+۲ نیز سون هیونگ مین یک شوت به سمت دروازه زد که این توپ هم گل نشد و مهدی خیل توپ را گرفت.

 

در صورتی که کره جنوبی نتواند در نیمه دوم نتیجه را تغییر دهد، لبنان با ۱۳ امتیاز صعودش را قطعی خواهد کرد. باتوجه به ۱۲ امتیازی شدن عمان، تنها سه سهمیه برای بهترین تیم‌های دوم یعنی ایران، ازبکستان، امارات، اردن و چین باقی خواهد ماند و نکته مهم اینکه تفاضل یا گل زده سه تیم‌ از ایران بهتر است و به عبارتی ایران برای صعود تنها باید عراق را شکست دهد یا منتظر شکست این تیم ها بنشیند.

دیدگاه‌ها