کد خبر : 1761276 | 23 خرداد 1400 ساعت 11:31 | 30.7K بازدید | 1 دیدگاه

معروف، مشتاق المپیک

تمجید رسانه رسمی لیگ ملت‌های والیبال

رسانه رسمی رقابت‌های لیگ‌ملت‌ها نوشت: نام معروف مترادف با موفقیت تیم والیبال مردان ایران در دهه گذشته است.

تمجید رسانه رسمی لیگ ملت‌های والیبال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، رسانه رسمی رقابت های لیگ‌ملت‌های در خصوص سعید معروف نوشت:

اهمیت حضور سعید معروف برای تیم ملی ایران در این رقابت ها مشهود بود چرا که دو باخت ایران در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال به علت عدم حضور بازی ساز اصلی یعنی سعید معروف رقم خورد.

 

هنگامی که سعید معروف در اولین مسابقه خود و سومین رقابت ایران، به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد بلندقامتان ایران توانستند اولین پیروزی خود را در این رقابت ها به دست بیاورند.

نام معروف مترادف با موفقیت تیم والیبال مردان ایران در دهه گذشته است. توانایی او در بالا بردن سطح هم تیمی هایش او را متمایز کرده و آمارهای برجسته او به عنوان پاسور ۳۵ ساله باعث ایجاد الهام و شور و شوق  به هم تیمی های او شده است.

 

معروف در باره بازیکنان تیم ملی والیبال ایران، گفت: بازیکنانی در تیم ملی والیبال هستند که من ۱۵ سال با آنها بازی کرده ام. من سعی می کنم جوی را ایجاد کنم تا بازیکنان با هم بازی کرده و در زمین یکدیگر را درک کنند. من به بازیکنان اجازه می دهم در مورد نحوه بازی خود احساس راحتی کنند. اگر این کار را ادامه دهیم بازیکنان جوان می توانند حداکثر کمک خود را انجام دهند و بدون هیچ  فشاری بازی کنند. ما باید بیشتر از آنها حمایت کنیم و همچنان راه بازی ایران را به آنها نشان دهیم.

 

معروف پس از دو سال نبودن در ترکیب تیم ملی به دلیل کرونا دوباره بازگشته است و او مشتاقانه منتظر بازی در رقابت‌های المپیک توکیو و همکاری با ولادیمیر آلکو، سرمربی روس است.

او گفت: پس از دو سال بدون والیبال، این اولین مسابقات ما با تیم ملی است. ما مشتاقانه منتظر مسابقات بودیم تا برای توکیو آماده شویم چرا که المپیک برای ما بسیار مهم است. باید گفت که امپیک توکیو، دومین المپیک متوالی ما خواهد بود. ما یک مربی جدید داریم که تقریباً دو ماه است که با ما کار می کند. ما می خواهیم اینجا نقاط قوت و ضعف خود را بشناسیم و سپس سه هفته فرصت داریم تا قبل از المپیک روی آنها کار کنیم.

 

معروف ادامه داد: آلکنو به ما اعتماد به نفس می دهد و ما بسیار خوشحالیم که او با ماست. دیدگاه او در مورد والیبال این است که بازیکنان آزادانه بازی کنند و من فکر می کنم با اطمینان او به ما آینده خوبی برای نسل بعدی بازیکنان خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها