کد خبر : 1761285 | 23 خرداد 1400 ساعت 12:11 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

جاهدی: تلاشم قرار گرفتن روی سکوی پارالمپیک است

عضو تیم ملی قایقرانی در ماده کانوی معلولان گفت: تمام تلاشم بر این است که در ماده کانو معلولان مسافت ۲۰۰ متر بر روی سکوی پارالمپیک قرار بگیرم تا زحمات چند ساله‌ام جبران شود.

جاهدی: تلاشم قرار گرفتن روی سکوی پارالمپیک است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اسلام جاهدی، عضو تیم ملی قایقرانی در ماده کانوی معلولان اظهار کرد: بعد از کسب سهمیه پارالمپیک تمریناتم را به طور جدی زیر نظر ایرج اقلیمی در دریاچه آزادی در ماده کانو معلولان مسافت ۲۰۰ متر از خرداد آغاز کردم و تلاشم بر این است تا نقاط ضعفی  که از نظر فنی در کاپ جهانی مجارستان داشتم با کمک مربی‌ام مرتفع کنم و حضور موفقی در بازی‌های پارالمپیک توکیو داشته باشم.

 

وی ضمن تشکر از زحمات فدراسیون قایقرانی، گفت: در طول مدت آماده سازی برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو، فدراسیون قایقرانی تدارکات بسیار خوبی برای برگزاری اردوها انجام داده که جای تشکر دارد. 

جاهدی تصریح کرد: برای ارتقای آمادگی بدنی چون امکان انجام تمرینات دویدن ،کار با دوچرخه و استفاده از استخر در شرایط کرونایی را نداشتم، بنابراین  ویلچررانی را جایگزین تمرینات هوازی کردم تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنم. به طوری که در طول هفته به جز یکشنبه ها که زمان استراحت است، چیزی حدود ۲۶ جلسه به تمرینات آبی، ویلچرانی و کار با وزنه می پردازم تا خود را در شرایط خوبی برای بازیهای پارالمپیک توکیو آماده کنم‌.

 

عضو تیم‌ملی قایقرانی در ماده کانو معلولان همچنین از حضورش در کمپ تمرینی پرتغال خبر داد و افزود: برای حضور موفق در پارالمپیک توکیو، پیشنهادی از سوی کشور پرتغال برای شرکت در یک کمپ تمرینی دارم که این کمپ با حضور ورزشکاران چند کشور که بعضی از آنها قهرمان جهان هستند و به صورت تخصصی در رشته کانوی معلولان فعالیت می کنند، برگزار می شود، امیدوارم پس از دریافت دعوتنامه رسمی و موافقت، همکاری فدراسیون قایقرانی و کمیته ملی پارالمپیک تا قبل از اعزام به پارالمپیک در این کمپ تمرینی شرکت کنم. بدون شک حضور در این کمپ تمرینی در شرایط کنونی که در ماده کانو حریف تمرینی قوی ندارم، در بهبود عملکردم بسیار موثر خواهد بود.

 

جاهدی اضافه کرد: با هماهنگی صورت گرفته قرار است کلیه هزینه ها ی اعزام به پرتغال توسط همتی استاندار استان هرمزگان، مرادی رییس هیات جانبازان و معلولین و  امیاری مدیر کل اداره ورزش استان پرداخت شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

جاهدی در پایان گفت: چون برای رسیدن به پارالمپیک سختی های زیادی را تحمل کردم تا آخرین توانم برای قرار گرفتن روی سکو پارالمپیک توکیو، تلاش خواهم کرد.

دیدگاه‌ها