کد خبر : 1761288 | 23 خرداد 1400 ساعت 12:19 | 43.7K بازدید | 6 دیدگاه

مربی عراق:

کیفیت واقعیمان را مقابل ایران نشان می‌دهیم

مربی تیم ملی عراق گفت که شاگردانش از آمادگی بالایی برای پیروزی در حساس ترین دیدار این تیم در برابر ایران، برخوردارند.

کیفیت واقعیمان را مقابل ایران نشان می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، باسل کورکیس مدیر و دستیار سرمربی تیم ملی عراق تأیید کرد که منفی شدن آزمایشات کرونای بازیکنان عراق از جمله علی فائز پیش از دیدار با ایران، روحیه بازیکنان این تیم را افزایش داده است.
کورکیس در مصاحبه با وب سایت شفق نیوز گفت: اعضای کاروان تیم ملی عراق پس از منفی شدن تست های کرونا و اطمینان از سلامتی تمامی بازیکنان، آزادانه از هتل محل اقامت خود خارج شده و تمرینات را زیر نظر اعضای کادرفنی برگزار کردند.


او گفت: تمرین تیم ملی عراق در فضایی با اشتیاق، خوش بینی و اعتماد به نفس بالا جهت پیروزی مقابل ایران برگزار شد که در این جلسه تمرینی شاهد بازگشت امجد عطوان و علاء موهاوی بودیم که به دلیل محرومیت مقابل هنگ کنگ غایب بودند ضمن اینکه علی فائز و بشار رسن پس از بهبودی از کرونا و آسیب دیدگی، در این تمرین حاضر بودند.


وی توضیح داد: هدف همه بازیکنان این بوده است که در مهمترین بازی خود ایران را شکست دهند و به عنوان تیم نخست گروه راهی مرحله بعد شوند. حضور تمام بازیکنان در تمرین، نشان می دهد که کاتانچ تمام مهره های خود را در اختیار دارد تا در برابر قوی ترین رقیب تیم ملی عراق یعنی ایران پیروز شود.


کورکیس در پایان گفت: پس از آمادگی بازیکنان، تیم ملی عراق می خواهد در برابر ایران کیفیت واقعی خود را نشان دهد. آنها از شور و شوق زیادی برای دیدار بعدی برخوردارند و به دنبال کسب پیروزی هستند.


دیدار تیم های ملی ایران و عراق روز سه شنبه و از ساعت 21 در استادیوم المحرق بحرین برگزار می شود. در صورت کسب پیروزی توسط شاگردان اسکوچیچ، آنها به صورت مستقیم راهی مرحله بعد می شوند ولی در صورت تساوی، باید به انتظار توقف یا شکست یکی از تیم های امارات، ازبکستان و اردن باشد.

دیدگاه‌ها