کد خبر : 1761290 | 23 خرداد 1400 ساعت 12:32 | 73.7K بازدید | 2 دیدگاه

سون گل خود را به اریکسن تقدیم کرد (عکس)

مهاجم تیم ملی کره جنوبی شادی گل خود را به یاد مهاجم تیم ملی دانمارک انجام داد.

سون گل خود را به اریکسن تقدیم کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقی که شب گذشته در دیدار دانمارک و فنلاند رخ داد، همه اهالی فوتبال را شوکه کرد و بلافاصله پس از آن شاهد سرازیر شدن پیام های امید دهنده از سوی ستاره های دنیای فوتبال به مهاجم دانمارکی ها بودیم. یکی از جالب ترین اقدامات را لوکاکو بعد از گلزنی مقابل روسیه انجام داد؛ کاری که سونِ کره ای هم امروز آن را تکرار کرد.


بعد از اینکه لوکاکو، مهاجم تیم ملی بلژیک پس از گلزنی مقابل روسیه در یورو 2020 شادی خود را به یاد کریستین اریکسن، مهاجم تیم ملی دانمارک انجام داد، امروز نیز شاهد تکرار این کار جالب توسط سون هیونگ مین، مهاجم تیم ملی کره جنوبی بودیم.

 

1611610

 

سون بعد از اینکه در بازی امروز تیمش مقابل لبنان گلزنی کرد، به سمت دوربین کنار زمین رفته و گفت: "کریستین! قوی باش... دوستت دارم..."

 

1611612

 

گفتنی است که پیش از ترک تاتنهام و پیوستن به اینترمیلان، اریکسن و سون در تیم انگلیسی هم تیمی بودند و خاطرات بسیار خوبی با یکدیگر دارند. آنها در طول دوره ای که باهم در تاتنهام حضور داشتند، تشکیل دهنده یک زوج موفق در این تیم بودند و رابطه بسیاری خوبی هم با یکدیگر داشتند و معمولا شادی های گل هایشان را باهم انجام می دادند.

 

1611619

دیدگاه‌ها