کد خبر : 1761299 | 23 خرداد 1400 ساعت 13:35 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

جزئیات مذاکره بشیکتاش با دیگو کاستا

رسانه معتبر ترکیه ای از مذاکرات جدی باشگاه بشیکتاش با دیگو کاستا خبر داد.

جزئیات مذاکره بشیکتاش با دیگو کاستا

به گزارش "ورزش سه"، دیگو کاستا که چندی پیش قرارداد خود را با اتلتیکو مادرید فسخ کرد با پیشنهادات مختلفی از چند لیگ مواجه شده است. در حالی که ابتدا اعلام شد که کاستا قصد دارد در سری آ برزیل فوتبال خود را ادامه دهد، خبر توافق او با بنفیکا معادلات را تغییر داد. در چنین شرایطی یک رسانه ترکیه ای با انتشار جزئیات مذاکره باشگاه بشیکتاش با کاستا، مدعی شد که این مهاجم اسپانیایی قصد حضور در ترکیه را دارد.

 

رسانه صاباح در گزارشی پر هیجان، مذاکره مدیر برنامه های کاستا با بشیکتاش را شرح داد؛ بشکیتاش که قصد دارد تیم قدرتمندی را برای لیگ قهرمانان اروپا تشکیل دهد، پس از انتقال ابوبکر به النصر، مذاکرات بسیار نزدیکی با دیگو کاستا، مهاجم اسپانیایی سابق اتلتیکو مادرید داشته است.

دیگو کاستا به عنوان هدف شماره یک تقویت خط حمله تیم بشیکتاش تعیین شده است. مدیر برنامه این بازیکن در جلسه اولی که با مدیران بشیکتاش داشت، 3.5 میلیون یورو دستمزد و 2 میلیون یورو پس از عقد قرارداد درخواست کرده بود که با مخالفت بشیکتاشی ها، این مبالغ را کاهش داد.

 

این ستاره باتجربه در ازای عقد قرارداد دو ساله دستمزد خود را به 3 میلیون یورو و مبلغ اولیه پس از قرارداد را به 1.5 میلیون یورو کاهش داد. با این وجود، بودجه ای که مدیریت باشگاه ترکیه ای برای جذب این مهاجم 32 ساله تعیین کرده، بیش از 2.5 میلیون یورو نیست. به این دلیل هنوز انتقال کاستا به بشیکتاش علی رغم مذاکرات جدی طرفین نهایی نشده است.

دیدگاه‌ها