کد خبر : 1761301 | 23 خرداد 1400 ساعت 13:36 | 19.5K بازدید | 6 دیدگاه

داداش زاده:

نمی‌خواستند پروین سرمربی تیم ملی باقی بماند

بازیکن سابق تیم ملی هنوز به تلخی از شکست مقابل عراق در مقدماتی جام جهانی 1994 یاد می‌کند، شکستی که زمینه ساز حذف ایران شد.

نمی‌خواستند پروین سرمربی تیم ملی باقی بماند

 

به گزارش "ورزش سه"، بهزاد داداش زاده درخصوص پیروزی پرگل تیم ملی ایران مقابل کامبوج گفت: به هرحال از قبل پیش بینی می کردیم که با یک بازی پرگل بتوانیم کامبوج را شکست دهیم، بحرین و  هنگ‌کنک هم به همین ترتیب شکست دادیم. شاید خیلی‌ها فکر می‌کردند بحرین می تواند ما را اذیت کند ولی این اتفاق نیفتاد.

 

او ادامه داد: ما الان تیم ملی بسیار خوبی داریم و اگر ۱۱ بازیکن فیکس خوب داریم، ۱۱ بازیکن ذخیره بسیار خوب هم در تیم حضور دارند، و ۱۱ بازیکن بسیار خوب هم که کلا از لیست جا ماندند. من فکر می‌کنم کامبوج یک حریف تمرینی برای ما بود و بازیکنانی که کمتر بازی می کردند هم استفاده شدند تا محک بخورند و دست آقای اسکوچیچ برای تعویض باز شود ولی این پیروزی نباید باعث شود بچه ها عراق را دست کم بگیرند و  باید این تیم را ببریم تا صعود کنیم.


بهزاد که خودش سابقه بازی مقابل عراق در سال ۱۹۹۳ در مقدماتی جام جهانی را دارد هنوز از آن بازی با  تلخی یاد می‌کند و می‌گوید: ما به عراق نباختیم ما به دست های پشت پرده آن زمان فوتبال باختیم .شاید هم باختهای ما به عملکرد گلر تیم مان برمیگشت  که شرایط روحی مساعدی نداشت . ما از کره شمالی، ژاپن و عربستان گل‌های خیلی بدی هم خوردیم که اگر یک بازیکن درون دروازه می ایستاد آن توپها توی گل ما نمی‌رفت.


داداش زاده می‌گوید:از بالا  نمی خواستند پروین سرمربی تیم ملی بماند، که این اتفاق هم افتاد. تیم ما خیلی خوب بود و راحت هم می توانستیم به جام جهانی صعود کنیم چون ژاپن یکی از بهترین تیم‌های آن دوره را شکست دادیم. بازی عراق هم کلا دست ما بود اما بازهم گلهای بدی خوردیم و در نهایت هم حذف شدیم.

دیدگاه‌ها